نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

سریالی تلویزیونی بر اساس بازی Little Nightmares ساخته می‌شود

کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی Little Nightmares هستند.

جو و آنتونی روسو که بیشتر با نام برادران روسو شناخته‌شده هستند، کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Captain America (کاپیتان آمریکا) را بر عهده داشتند. پس از عملکرد بسیار موفق این دو فیلم، مارول کارگردانی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) را به این دو برادر سپرد. در حال حاضر فیلم Avengers: Infinity War مراحل تولید و فیلمبرداری خود را سپری می‌کند و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 پس از پایان فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این دو برادر در نظر دارند تا یک اقتباس تلویزیونی بر اساس یک بازی موفق تولید و منتشر کنند.

بدون شک بازی Little Nightmares یکی از موفق‌ترین بازی‌های امسال بوده است. حال طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جو و آنتونی روسو اخیرا بیشترین پیشنهاد را برای دریافت حق ساخت سریال Little Nightmares به Tarsier Studios داده‌ و حق ساخت اقتباس تلویزیونی این بازی را دریافت کرده‌اند. برادران روسو برای ساخت سریال این بازی با کمپانی فیلمسازی DJ2 Entertainment همکاری خواهد کرد. این کمپانی در حال حاضر در حال ساخت اقتباس سینمایی و تلویزیونی بازی Sonic the Hedgehog و بازی Life is Strange است. برادران روسو به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Little Nightmares حضور خواهند داشت.

Captain America: Civil War

همچنین هنری سیلیک، کارگردان انیمیشن‌هایی چون کابوس قبل از کریسمس (The Nightmare Before Christmas) و کورالاین (Coraline)، وظیفه ساخت و کارگردانی سریال Little Nightmares را بر عهده خواهد داشت. به نظر می‌رسد که این سریال قرار است یک سریال انیمیشنی باشد؛ اما تاکنون اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که کمپانی باندای نامکو که ناشر این بازی بوده است، در این سریال حضور خواهد داشت یا خیر. علاوه بر این، هنوز شبکه یا تاریخی برای پخش Little Nightmares اعلام نشده است.

بازی Little Nightmares در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

استودیو تارسیر یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر امسال را ساخته و عرضه کرده است؛ بازی‌ای که می‌تواند با گیم‌پلی‌اش حسابی سرگرم‌تان کند و از نظر داستانی نیز آنقدری غنی است که هر گیمری، برداشت خاص خودش را از آن داشته باشد و بتواند آنطور که می‌خواهد آن را تحلیل کند و لذت ببرد. علاوه بر این، جنبه‌های گرافیکی و صوتی بازی نیز در سطح خوبی هستند و نتیجه گرد هم آمدن این عوامل، خلق تجربه‌ای است که بازی کردن آن به هرکسی فارغ از هر سلیقه‌ای پیشنهاد می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده