نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Destiny در E3 2017 اعلام شد

کمپانی اکتیویژن و استودیو بانجی تاریخ انتشار نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 را اعلام کردند.

Destiny 2 یکی از بازی‌های موردانتظار امسال است که چندی پیش توسط اکتیویژن و بانجی معرفی شد. در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017، تریلر جدیدی از این بازی نمایش داده شد و پس از اتمام کنفرانس، اکتیویژن و بانجی توضیحاتی در مورد نسخه پی‌سی این بازی، که پیش‌تر اعلام شده بود قرار است دیرتر عرضه شود، ارائه دادند. این دو گفتند که این نسخه به طور دقیق در تاریخ ۲ آبان منتشر خواهد شد. نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی ۱۵ شهریور منتشر می‌شوند.

سازندگان بازی همچنین اعلام کردند که قرار است نسخه بتای عمومی بازی در تاریخ ۳۰ تیر در دسترس کاربران کنسولی قرار بگیرد. کاربران پی‌سی در ماه آگوست (مرداد-شهریور) به این نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، حتی زودتر می‌توانند دستینی 2 را تجربه کنند. کاربران پلی‌استیشن 4 که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، از تاریخ ۲۷ تیر و کاربران ایکس‌باکس وان از ۲۸ تیر می‌توانند به نسخه بتای محدود بازی که تا تاریخ ۳۰ تیر جریان خواهد داشت، دسترسی داشته باشند.

در پایان هم اکتیویژن اعلام کرد که برخی محتویات بازی Destiny 2 از قبیل برخی نقشه‌ها و حالت‌های بازی، در انحصار زمانی پلی‌استیشن 4 خواهند بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده