// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰

پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس سونی در E3 2017 - تمام شد

کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017، در ساعت ۵:۳۰ بامداد سه‌شنبه، ۲۳ خرداد برگزار می‌شود و ما در زومجی ۱۵ دقیقه قبل از آغاز، با پخش زنده این کنفرانس با شما خواهیم بود. 

موفقیت سونی در برگزاری کنفرانس مطبوعاتی E3 2016 باعث شد تا انتظار بازیکنان از کنفرانس‌های سونی بالا برود و اکنون بعد از رونمایی بازی‌هایی زیبا در دو کنفرانس E3 2016 و PSX 2016،‌ سونی باید با نمایشی فوق‌العاده برای برآورده کردن انتظارات بازیکنان به E3 2017 بیاید. با نگاهی به فهرست بازی‌های این کمپانی ژاپنی، انتظار داریم تا سونی نمایشی ویژه را برای بازی God of War تدارک ببینید. از دیگر بازی‌هایی که انتظار داریم امسال در این کنفرانس ببینیم می‌توان به Detroit: Become Human ،The Last of Us: Part II ،Spider-Man ،Days Gone و انبوهی از بازی‌های دیگر اشاره کرد. سونی همچنین با توجه به عرضه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر احتمالا بازی‌های جدیدی را برای این هدست معرفی خواهد کرد.

زومجی مانند سایر کنفرانس‌های E3 2017، این کنفرانس را نیز به صورت زنده پوشش ویدویی خواهد داد. ما ۱۵ دقیقه قبل از آغاز کنفرانس یعنی در ساعت ۵:۱۵ دقیقه بامداد در خدمت شما خواهیم بود تا پیش از آغاز کنفرانس،‌ بر تمام شایعات مطرح شده در رابطه با کنفرانس سونی مروری داشته باشیم. پس ۵:۱۵ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۲۳ خرداد منتظر شما هستیم تا در همین پست به تماشای کنفرانس سونی در E3 2017 بنشینیم.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده