// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تغییرات جدیدی در بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اعمال خواهد شد [E3 2017]

در قالب رویداد E3 2017 مشخص شد که تغییراتی از جمله اضافه شدن تعدادی نقشه‌ی جدید در بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اعمال خواهد شد.

در جدیدترین اخبار E3 2017 و به واسطه‌ی کنفرانس PC Gaming، استودیو Bluehole اعلام کرده که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds که در سبک بقا و با نقشه و محیط جذاب و عمیقی ساخته شده، قرار است پذیرای تغییرات زیادی باشد که در این بین می‌توان به اضافه شدو دو نقشه‌ی جدید اشاره کرد. یکی از این نقشه‌ها در کشور پرو و دیگری به احتمال قوی در مناطق اطراف دریای آدریاتیک (دریای بین کشور ایتالیا و شبه جزیره‌ی بالکان) خواهد بود. علاوه بر این خبر تریلری نیز از این بازی منتشر شده که شما را به تماشای آن در زیر دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360pدانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

از دیگر تغییراتی که به این بازی خواهند آمد می‌توان به تغییرات آب و هوایی مانند طوفان‌های کشور پرو و بارش برف در نقشه‌ی آدریاتیک و همچنین امکان تغییر دستی آب و هوا در این منطقه (آدریاتیک) اشاره کرد. همچنین علاوه بر بهبود بخشیده شدن آب و هوای بارانی، از این پس شاهد هوای مه‌آلود و غروب آفتاب نیز خواهیم بود. یکی دیگر از تغییرات جذاب بازی نیز امکان بالا رفتن از اشیا و انجام حرکاتی شبیه به ورزش پارکور و اضافه شدن یک اسلحه‌ی میان برد با نام OTs-14 Groza هستند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده