// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۹

تریلر جدید بخش کمپین بازی BattleTech منتشر شد [E3 2017]

استودیو Hairbrained Schemes در جریان کنفرانس خبری PC Gaming Show در رویداد E3 2017 تریلر جدید از بازی BattleTech منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو هیر‌بریند اسکیمز (Hairbrained Schemes) در جریان  کنفرانس خبری PC Gaming Show در رویداد E3 2017 تریلر جدیدی از بازی BattleTech منتشر کرد که بخش تک نفره این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی BattleTech پس از انتشار سه حالت اصلی را در خود جای می‌دهد که شامل اسکیرمیش تک نفره، اسکیرمیش چند نفره و تک نفره کمپین می‌شود. در بخش تک نفره خط داستانی این بازی در آرگو اتفاق می‌افتد. کاربران در سیستم‌های مختلف ستارگان نبرد‌های خود را آغاز می‌کنند. داستان بازی در مورد شخصیتی است که عموی وی به تازگی حاکمیت منطقه جدیدی را بر عهده گرفته است و کلا محتویات نبرد این بازی در مورد جنگ داخلی و خونین است.

بازی BattleTech هم اکنون فاز آزمایشی (بتای محدود) خود را پشت سر می‌گذارد و کاربرانی که حامی مالی این بازی بود‌ه‌اند می‌توانند در فاز آزمایشی این بازی شرکت کنند. بازی BattleTech در واقع از سری بازی‌های رومیزی همین مجموعه طراحی شده است و کاربران در آن با تصمیمات استراتژی روند بازی را پیش می‌برند.

چندی پیش مشخص شد که کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) وظیفه انتشار این بازی را بر عهده گرفته است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو


منبع Pokygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده