// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

ویدیو‌های جدید بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد [E3 2017]

ویدیو‌های جدید بازی Star Wars Battlefront II با محوریت نحوه مبارزات شخصیت هان سولو و استار‌فایتر‌ Naboo منتشر شد.

در خلال رویداد اختصاصی کمپانی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2017 موسوم به EA Play 2017 از بازی Star Wars Battlefront II با ویژگی‌هایی همچون بخش تک‌نفره و محتوا‌های بیشتر نسبت به نسخه اول، رونمایی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، وب‌سایت گیم‌اسپات دو ویدیوی جدید از مبارزه شخصیت هان سولو و استارفایتر‌ Naboo منتشر کرده است.

در اولین ویدیو نبرد‌های هوایی بازی Star Wars Battlefront 2 و کنترل‌های پرواز بهبود‌یافته نمایش داده می‌شود. در این تریلر شاهد نبرد استار‌فایتر Naboo با نیرو‌های Separatist و دفاع هوایی از قصر Theed هستید. ویدیوی مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو

ویدیوی دوم روی هان سولو، از شخصیت‌های مهم و تاثیر‌گذار مجموعه جنگ ستارگان که نقش آن در سه‌گانه اصلی Star Wars توسط هریسون فورد ایفا شده است، تمرکز دارد. در بخش‌هایی از این ویدیو دارث مول و بوبا فت نیز به نبرد اضافه می‌شوند. این ویدیو در زیر قابل تماشا است:

دانلود ویدیو

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. پیش از این اعلام شد که بازی دارای پرداخت درون برنامه ای است و محتویات این بازی به صورت رایگان در دسترس بازیکن قرار خواهند گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده