نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تصاویر 4K جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد [E3 2017]

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 تعداد زیادی تصویر باکیفیت از بازی Sea of Thieves منتشر شد.

بازی اکشن-ماجراجویی جدید استودیوی ریر (Rare) یعنی بازی Sea of Thieves از زمان معرفی‌اش تا به حال مورد توجه رسانه‌ها و بازیکن‌ها قرار داشت. به همین دلیل از قبل قابل پیش‌بینی بود که مایکروسافت، ناشر این بازی، بخشی از کنفرانسش در E3 2017 را به آن اختصاص دهد. در این کنفرانس چندین تصویر رنگارنگ و زیبا با رزولوشن 4K از Sea of Thieves منتشر شدند که بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارند و تصویری اجمالی را از نبردها، کشتی‌ها، آب و هوا، گنجینه‌ها، کوسه‌ها، شنا کردن زیر آب و غیره ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، در میان تصاویر منتشر شده شاهد چند تصویر هنری از شخصیت‌های بازی هستیم که همگی عضو گروه‌های مختلف دزدان دریایی هستند. به جز این، شما می‌توانید دو والپیپر بسیار زیبا از این بازی را نیز در بین تصاویر زیر ببینید.

Sea of Thieves به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا گروه دزدان دریایی خودشان را بسازند، کشتی‌های خود را شخصی‌سازی کنند و با سفر به جزیره‌های مختلف و ماجراجویی در اقیانوس، به جستجوی گنج‌های قدیمی بپردازند. گیم‌پلی Sea of Thieves به صورت اول-شخص دنبال می‌شود و تمرکز بالایی روی همکاری چندنفره دارد.

شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را که در نمایشگاه E3 2017  نشان داده شد اینجا تماشا کنید. تا قبل از این انتظار می‌رفت که Sea of Thieves در سال ۲۰۱۷ عرضه شود؛ اما دیروز مطلع شدیم که سازندگان اوایل سال ۲۰۱۸ را برای انتشار بازی‌شان در نظر گرفته‌اند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده