نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

بازی Anthem برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌ های شخصی تایید شد

الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی Anthem در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

در جریان کنفرانس EA Play بود که بایوور از بازی جدید خود با نام Anthem رونمایی کرد و شب گذشته در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2017، برای اولین بار شاهد ویدیویی از گیم‌پلی بازی روی کنسول جدید ایکس‌باکس وان ایکس بودیم و حال الکترونیک آرتز اعلام کرد که این بازی در پاییز سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. 

بازی Anthem توسط بخش ادمونتون بایوور در دست توسعه است. استودیویی که وظیفه ساخت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic را بر عهده داشته است. این بازی، یک بازی علمی-تخیلی است که در یک جهان فوق‌العاده بزرگ جریان دارد. شما در این بازی در نقش انسان‌هایی با نام Freelancer قرار می‌گیرید که باید سیاره‌های مختلف را کشف کنید و در این میان از بشریت دفاع کنید. یکی از نکات خیلی جالب بازی، لباس‌های Freelancer ها است. شما در بازی توانایی این را دارید که لباس‌های خود را که اگزو سوت‌هایی با نام جولین هستند، شخصی‌سازی کنید و انواع و اقسام قابلیت‌ها را به آن اضافه کنید.

بازی پیرامون یک سرویس زنده جریان دارد و تاکید بسیاری روی همکاری چند نفره دارد. EA تایید کرده است که تا چهار بازیکن می‌توانند با همکاری یکدیگر،‌ مراحل بازی را پشت سر بگذارند. در جریان ویدیو گیم‌پلی بازی، ما مرحله‌ای در بازی با نام Hell or High Water را دیدیم که در آن بازیکنان باید از یک جنگل که پر از موجودات عجیب بود،‌ رد می‌شدند. 

مانند بازی‌های دیگری که در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 معرفی شدند،‌ این بازی هم با رزولوشن 4K و بهبودهای گرافیکی روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده