// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تریلر جدید بازی Kingdom Hearts III منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس به صورت غافل‌گیر کننده تریلر جدید بازی Kingdom Hearts III را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Kingdom Hearts III ویدیوی جدیدی از این بازی نقش آفرینی را منتشر کرد. در جریان این ویدیو که آن را با نام Kingdom Hearts Orchestra – World Tour مشاهده می‌کنیم، شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی و شخصیت‌های دنیای kingdom Hearts هستیم.

وجود شخصیت‌هایی نظیر سورا، گوفی و دونالد در صحنه‌های مبارزه‌ای نوید یک گیم‌پلی خوب و حرکات ترکیبی متنوعی می‌دهد. از طرفی وجود شخصیت‌های منفی نظیر هادس و ملفسنت، دنیای بازی را پر از شخصیت‌های متنوع و خاطره‌ساز دیزنی کرده است. اما در این میان یک نکته‌ی جالب وجود دارد و آن‌ هم مربوط به آخر تریلر می‌شود.

در آخر تریلر شاهد به نمایش در آمدن متن زیر هستیم:

در D23 Expo 2017 ماه آینده به ما بپیوندید زیرا، در تاریخ ۲۴ تیر (۱۵ جولای) دنیای جدید این بازی را به همراه یک تریلر جدید به نمایش خواهیم گذاشت.

ظاهرا در ماه آینده شاهد اخبار بیشتری حول این بازی خواهیم بود. قطعا بازی Kingdom Hearts III یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نقش آفرینی است که برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده است. با این وجود که هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نیست، عرضه شدن نسخه‌های ریمستر این بازی نظیر بازی Kingdom Hearts 2.8 Final Chapter Prologue می‌تواند تا عرضه شدن نسخه سوم، شما را سرگرم کند. امیدواریم در رویداد D23 Expo 2017 تاریخ عرضه نهایی بازی مشخص شود.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به گیم‌پلی بازی Kingdom Heart III را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده