// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

بازی Dragon Ball Fighters معرفی شد

کمپانی باندای نامکو بازی جدیدی از سری Dragon Ball را با نام Dragon Ball Fighters معرفی کرد.

مجموعه Dragon Ball برای اولین بار در سال ۱۹۸۴ و در قالب یک سری مانگا به قلم آکیرا توریاما معرفی شد و از این تاریخ در شکل‌های مختلف از جمله انیمه، فیلم سینمایی و بازی‌های ویدیویی، طرفداران را با خود همراه کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو در کنفرانس خبری خود بازی جدید مجموعه دراگون بال را با نام Dragon Ball Fighters معرفی کرده است.

بازی Dragon Ball Fighters که به صورت دو و نیم بعدی طراحی شده و گیم‌پلی آن مبتنی بر مبارزات سه به سه است، توسط استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، سازنده سری بازی‌های Guilty Gear و BlazBlue ساخته می‌شود. این بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

با وجود اینکه کمپانی Bandai Namco اعلام نکرده است که کدام شخصیت‌های مجموعه دراگون بال در بازی Dragon Ball Fighters حضور خواهند داشت، این کمپانی تصویری از بازی مذکور منتشر کرده که شخصیت‌های گوکو، فریزا، وجیتا، سل و ماجین بو در آن قابل مشاهده هستند. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Dragon Ball Fighters

بازی Dragon Ball Fighters برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۸ بر‌نامه‌ریزی شده است و به نظر می‌رسد که باندای نامکو قصد دارد در نمایشگاه E3 2017 این بازی را به صورت رسمی رونمایی کند. علاوه بر این، کمپانی مذکور عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Dragon Ball Xenoverse 2 را که در سال ۲۰۱۶ روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت در دسترس قرار گرفته بود، در دستور کار دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده