// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷

تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی Fortnite مشخص شد [E3 2017]

اپیک گیمز از انتشار نسخه Early access بازی Fortnite در تاریخ ۲۵ جولای (سه مرداد)‌ خبر داد.

با گذشت ۶ سال از زمان رونمایی اپیک گیمز از بازی اکشن Fortnite، این کمپانی در نهایت اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام (Early access) این بازی در تاریخ ۲۵ جولای (سه مرداد)‌ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و مک عرضه می‌شود. از سوی دیگر، نسخه فیزیکی این بازی هم قرار است با همکاری کمپانی Gearbox برای کنسول‌ها منتشر شود.

بازیکنانی که نسخه Founder's Pack را پیش‌خرید کنند در کنار دریافت پک Storm Master Weapon می‌توانند از تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر)، چهار روز زودتر از سایر بازیکنان به تجربه بازی بپردازند. در بازی Fortnite باید در کنار ساخت دژ‌های عظیم، در جهانی غول‌آسا به مقابله با هیولا‌ها، ساخت آیتم و غارت بپردازید. Fortnite قرار است تا مانند سایر بازی‌های اپیک‌گیمز تجربه‌ای تماما آنلاین را در اختیار بازیکنان بگذارد. طبق اعلام اپیک گیمز، بازی در سال ۲۰۱۸ به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر اپیک گیمز مدتی قبل اعلام کرد که

پک‌های Early access بازی از قیمت ۴۰ دلار آغاز می‌شوند و در ادامه با خریداری نسخه ۶۰ دلاری دیلاکس و ۹۰ دلاری سوپر دیلاکس می‌توانید محتوای ویژه‌ای را مانند غارت‌های روزانه، افزایش XP دریافتی و همچنین سلاح‌ها و قهرمان‌های بیشتر دریافت کنید. Epic Games همچنین پک منحصربه‌فرد ۱۵۰ دلاری را با نام Limited Edition برای فروش قرار داده است که شامل هشت قهرمان و چهار سلاح نایاب، یک سلاح اپیک، دو قهرمان لجندری منحصربه‌فرد و موارد دیگر می‌شود.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

بازی Fortnite


منبع Gematsu Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده