// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۳

تشکیل تیم تحقیقاتی Seed در الکترونیک آرتز [E3 2017]

در جریان کنفرانس خبری EA Play 2017، پاتریک سودرلند اعلام کرد که یک تیم تحقیقاتی به نام Seed در الکترونیک آرتز تشکیل شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس خبری EA Play 2017 در نمایشگاه E3 2017، پاتریک سودرلند، مدیر استودیو‌های الکترونیک آرتز، روی صحنه آمد و اعلام کرد که کمپانی الکترونیک آرتز تیم تحقیقاتی جدیدی را تشکیل داده است.

نام این تیم تحقیقاتی «جست‌وجو برای تجربیات فوق العاده» - (Search for Extraordinary Experiences) یا Seed است. وظیفه این تیم جست‌وجو و تحقیق روی تکنولوژی‌های جدید نظیر بازی‌های جدید برای پروژه اسکورپیو است. همچنین در ادامه گفته شده است که الکترونیک آرتز با این کار قصد دارد تجربیاتی فرای بازی‌های خود نظیر بازی فیفا، بازی بتلفیلد یا بازی Madden NFL را در اختیار مخاطبان قرار بدهد.

قطعا جدی گرفتن تیم تحقیقاتی Seed و انجام جست‌وجو و تحقیق روی تکنولوژی‌های حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی می‌تواند به نفع گیمرها و صد البته الکترونیک آرتز باشد. دیگر وقت آن رسیده است تا جدای از مجموعه‌های قدیمی الکترونیک آرتز، شاهد یک سری آی‌پی جدید و متنوع‌تر باشیم. بازی‌هایی که بتوانند رنگ و بویی جدید به الکترونیک آرتز و آثاری که خلق می‌کند، بدهند.

سودرلند در پایان اعلام کرد که در آینده اخبار بیشتری حول پروژه‌های Seed منتشر خواهد شد.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده