نویسنده: یونس بهرامی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

ممکن است یک نسخه جدید از بازی Castlevania برای نینتندو سوییچ ساخته شود

احتمال دارد که کمپانی کونامی، یکی از مجموعه بازی‌های محبوب خود یعنی Castlevania را دوباره به میدان بازگرداند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که شبکه استریم نت‌فلیکس تنها جایی نیست که به‌زودی قرار است میزبان سریالی بر اساس سری بازی‌های Castlevania باشد. بلکه امکان دارد که نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه در آینده برای کنسول نینتندو سوییچ ساخته شود. درست است،‌ شرکت کونامی در حال گفت‌وگو برای برگرداندن این سری محبوب به کنسول‌هاست.  

در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Miketendo64، ریچارد جونز، مدیر برند کمپانی کونامی در اروپا، تأیید کرد که «بحث‌های داخلی زیادی» درون شرکت انجام شده تا ببینند که چه بازی‌هایی را می‌توانند «به روی نینتندو سوییچ بیاورند.» او می‌گوید: 

همه‌ی چیزی که می‌توانم الان بگویم این است که بحث‌های داخلی زیادی در کونامی صورت گرفته، درباره‌ی این‌که به‌جز بازی Bomberman دیگر چه آثاری این پتانسیل را دارند که برای نینتندو سوییچ عرضه شوند. یکی از بازی‌هایی که همه‌ی ما درباره‌ی میراث آن مطلع هستیم و می‌دانیم که چقدر طرفدار دارد، سری بازی‌های Castlevania است؛ در حدی که اکنون سریال جداگانه‌‌ی خودش را در شبکه استریم نت‌فلیکس دارد. پیرو همین موضوع، درخواست‌های زیادی از طرفدارها داشتیم مبنی بر ساخت یک نسخه‌ی جدید از این مجموعه. 

بنابراین متوجه تقاضای بازیکن‌ها برای یک ساخت یک نسخه جدید از این مجموعه هستیم، اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همچنان بحث‌ها در کونامی درباره‌ی این قضیه ادامه دارد. 

قطعاً برای طرفدارهای سری Castlevania، این خبر بسیار دلگرم‌کننده است. اکنون احتمال این موضوع وجود دارد که نسخه‌ای جدید از بازی مورد علاقه‌شان را نه روی دستگاه‌های پاچینکو، بلکه روی کنسول تجربه کنند. 

البته هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و امکان دارد که پس از اتمام مذاکرات در کونامی، آن‌ها تصمیمشان مبنی بر بازگرداندن این مجموعه عوض شود؛ هرچند این نکته را باید در نظر گرفت که کوجی ایگاراشی، ‌کارگردان بازی Symphony of the Night و تهیه‌کننده این سری، پس از این‌که کونامی را برای کامل کردن بازی Harmony of Despair ترک کرد، دیگر شاهد ثبات قبلی در کیفیت این مجموعه نبودیم.

البته به این معنا نیست که نسخه‌ی جدید بازی Castlevania (در صورت تأیید) نتواند رضایت طرفداران را جلب کند. بلکه با توجه به این‌که بازی Bomberman R به‌نوعی یک تجدید معنا و وفاداری به نسخه‌ی اصلی Bomberman است، می‌توان انتظار داشت که نسخه‌‌ی جدید بازی Castlevania نیز با وفاداری به نسخه‌های قدیمی این مجموعه که برای کنسول NES منتشر شده بود ساخته شود. 

در رابطه با اخبار این مجموعه، می‌توان به انتشار پوستر بین‌المللی سریال انیمیشنی آن اشاره کرد. همچنین مدتی پیش اولین تریلر از این سریال توسط شبکه نت‌فلیکس منتشر شد. سازندگان این سریال در بیانیه‌ی دیگری مدعی شدند که سریال Castlevania شباهت‌هایی به Game of Thrones خواهد داشت و بیان کردند که در دنیای غرب شاهد اولین فیلم اقتباسی خوب از بازی‌های ویدئویی خواهیم بود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده