// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Ankora

با شخصیت مون، دخترک بازگوش همراه شوید تا در سیاره‌ای دور افتاده به کشف جای جای سیاره Ankora بپردازید.

اگر از جمله دنبال‌کنندگان بخش معرفی بازی موبایل زومجی باشید، می‌دانید که مدتی قبل بازی زیبایی را با نام Deiland معرفی کرده بودیم. در این بازی با آرکو، یکی از شاهزاده‌های منشاء جهان همراه بودیم تا در سیاره‌ای دورافتاده، با ساخت و ساز و جمع‌آوری منابع، در کنار گذران زندگی با مهاجمان به صورت تن به تن به مبارزه بپردازیم. در آن هنگام، استودیوی چی بیگ، توسعه‌دهنده این بازی توانسته بود با ساخت جهانی سه بعدی، ماجراجویی متفاوتی را ارائه دهد. اکنون اما مدتی از انتشار بازی Deiland گذشته و این بار این ناشر، محصول جدیدی را با نام Ankora منتشر کرده است.

بازی Ankora

با ترکیب آیتم‌ها می‌توانید ابزار جدیدی را به دست بیاورید

زمانی که مون، دخترک داستان ما با سفینه‌اش در حال سفر میان سیاره‌ای است، به ناگاه با مشکلی روبرو می‌شود که مجبور است تا در Ankora، نزدیک‌ترین سیاره فرود اضطراری داشته باشد. با فرود آمدن در سیاره Ankora، او اکنون باید سعی کند تا منابع مورد نیاز برای پرواز دوباره سفینه را مهیا کند. ماجراجویی از جایی آغاز می‌شود که مون با برداشتن نقشه‌ی دیجیتالی خود باید در چهار موقعیت جغرافیایی برای کشف ناشناخته‌های سیاره Ankora رهسپار شود. با حرکت به سمت شرق برای نخستین بار با اولین ساکن سیاره Ankora آشنا می‌شوید که با کمی صحبت با او می‌توانید آموزش‌های کلیدی برای زنده ماندن در این سیاره را کشف کنید. بازی از همان ابتدا شباهت‌های خود با بازی Deiland را آشکار می‌کند. جایی که شما باید با ساخت ابزار‌های جدید، منابع مورد نیاز برای عبور از موانع سر راه را به دست بیاورید. به عنوان مثال، در حالی که با چکش می‌توانید پلی چوبی را بسازید، با بیل می‌توانید سطح زمین را بالا یا پایین ببرید.

عناصر نقش آفرینی در جای جای بازی دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به امکان ساخت ابزار، ترکیب منابع و ارتقا توانایی‌های شخصیت اصلی داستان اشاره کرد. با افزایش سطح برخی ویژگی‌های Mun مانند استقامت، چابکی و قدرت او افزایش می‌یابد. نکته‌ی جالب مشکلات مون برای حرکت در تاریکی و همچنین نیاز به استراحت او است که مانند یک انسان واقعی باید مراقب انرژی، گرسنگی و تشنگی مون باشید. بازی همچنین ماموریت‌های متفاوتی دارد که باید برای دریافت آنها به سراغ قبیله‌ی باستانی ANK ها بروید. به دنبال رشته اتفاق‌های مرموز به مرور دهکده‌های انک‌ها در حال غیب شدن است و این شما هستید که باید راز پشت این اتفاقات را برملا کنید. ماموریت انک‌ها، شامل پیدا کردن آیتمی خاص یا ملاقات با شخصیت‌هایی در اقصی نقاط نقشه‌ی عظیم Ankora می‌شود که برای ایجاد خلل در مسیر رسیدن به آنها هیولاهای وحشی سیاره، در انتظارتان هستند.

بازی Ankora

بازی جهانی سه بعدی دارد و به راحتی با کشیدن انگشت‌تان روی نمایشگر می‌توانید جهان بازی را بچرخانید. دشمنان بازی نیز از حیوانات دنیای واقعی مانند خرگوش یا زنبور الهام گرفته شده‌اند که در اولین مواجهه با آنها باید به مبارزه بپردازید. بازی Ankora جهانی پر جزئیات دارد و در هر گوشه آن می‌توانید آیتم یا صندوقی را برای کشف پیدا کنید. در حالی که در گوشه‌ای از سیاره انکورا باران می‌بارد، در گوشه‌ی دیگر این سیاره دورافتاده شاهد بارش برفی سنگین خواهید بود. شرایط آب و هوایی متفاوت، آیتم‌های پر شمار برای ساختن و دنیای سرتاسر رمز و راز، بازی Ankora‌ را به اثری جذاب برای تجربه تبدیل کرده است. شما اکنون می‌توانید این بازی نقش‌ آفرینی/ماجراجویی را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Ankora


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده