نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

شاون لیدن نینتندو سوییچ را تحسین کرد

مدیر استودیوهای بخش سرگرمی سونی، کنسول نینتندو سوییچ را موفقیتی بزرگ برای نینتندو خواند. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، شاون لیدن، مدیر استودیوهای بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، با مجله‌ی تایم مصاحبه‌ای انجام داده و درباره موضوعاتی صحبت کرده است که یکی از این موضوعات درباره‌ی نینتندو سوییچ بود. لیدن در مصاحبه‌ی خود، این کنسول را «موفقیتی بزرگ برای نینتندو» دانست و گفت: 

قطعاً این همان چیزی است که طرفدارها انتظار‌ آن را می‌کشیدند. 

کنسول نینتندو سوییچ که چندی پیش نیز جزییات مربوط به اشتراک سرویس آنلاین آن اعلام شد، اکنون به فروش سه میلیون واحد رسیده و سریع‌ترین فروش یک کنسول را در تاریخ کمپانی نینتندو داشته است. شاون لیدن در این خصوص گفته است: 

زمانی که به ارقام نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که بیشتر بازیکن‌ها دارای دو کنسول از دو خانواده متفاوت هستند و اغلب این دو کنسول، پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ است که بازیکن‌ها آن‌ها را در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند.

در مصاحبه‌ی جداگانه‌ی دیگری در سایت Glixel، جیم رایان، رئیس شعبه اروپای پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ را یک کنسول «جالب» خواند و به صحبت‌های خود اضافه کرد: 

دیدن عملکرد شرکت نینتندو در ایام تعطیلات بسیار جالب بود. [به‌ دلیل فروش بالا] موجودی کنسول نینتندو سوییچ در انبار خالی شد. آن‌ها مجموعه بازی‌های فوق‌العاده‌ای را از سوی استودیوهای فرست-پارتی دارند تا کنسولشان را حمایت کند؛ مانند بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که بسیار قدرتمند است. 

اما علی‌رغم همه‌ی این صحبت‌ها، نباید در انتظار احیای پلی‌استیشن ویتا در غرب باشیم؛ زیرا همان‌طوری که جیم رایان در مصاحبه‌ی خود می‌گوید، برنامه‌ی فعالی برای این کنسول در خارج از ژاپن و دیگر نقاط آسیا تدارک دیده نشده است. همچنین مدیر استودیوهای بخش سرگرمی سونی مدتی پیش اعلام کرد که این کمپانی برنامه‌ای برای جانشینی پلی‌استیشن ویتا ندارد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده