نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶

انتشار اولین تریلر فیلم Black Panther

کمپانی مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را منتشر کرد.

شخصیت تی‌ چالا (پلنگ سیاه) با بازی چادویک بوزمن، برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) معرفی و تبدیل به یکی از ستارگان این فیلم شد. این شخصیت حال قرار است در اولین فیلم مستقل خود که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر می‌شود. بازگردد. ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther رسما به پایان رسید و شب گذشته مارول اولین پوستر رسمی این فیلم را منتشر و اعلام کرد که اولین تیزر تریلر این فیلم همزمان با پخش فینال NBA منتشر خواهد شد. حال همانطور که این کمپانی وعده داده بود سحرگاه امروز اولین تریلر فیلم Black Panther منتشر شد. در این تریلر به کشور واکاندا سفر می‌کنیم و بیشتر با ملت آن آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از نماشا اقدام کنید

این تریلر با صحنه بازجویی اورت راس از یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) شروع می‌شود و در ادامه می‌بینیم که پادشاه جدید واکاندا تلاش می‌کند تا با مجرمان و افرادی که قصد ناامن کردن کشورش را دارند، مبارزه کند و موجب پیشرفت و توسعه واکاندا شود. همچنین برای اولین‌بار شهر بسیار پیشرفته واکاندا نیز نمایش داده شد که گفته می‌شود ترکیبی از سنت و تکنولوژی خواهد بود. در این تریلر تصاویر کوتاهی از مبارزات و اکشن فیلم Black Panther نیز نمایش داده می‌شود و به نظر می‌رسد که یولیسیس كلا در حال کمک و همکاری با اریک کیلمانگر است که به دنبال تخت پادشاهی واکاندا هست. هرچند در این تریلر شاهد حضور بسیار کوتاه شخصیت من ایپ هستیم که احتمالا دشمن اصلی تی‌چالا خواهد بود.

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، بوده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول، نویسنده سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده