نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Warp Shift

بازی موبایل Warp Shift، یک اثر فوق‌العاده در سبک پازل است که شما را برای خروج از مجموعه‌‌ی جعبه‌ها، به تفکر عمیق وادار می‌کند.

این روزها پیدا کردن یک بازی پازل که معماهای جدید، جذاب و در عین‌حال چالش برانگیز در برابر بازیکن قرار دهد امری مشکل است. بازی اندروید و آیفون Warp Shift ساخته‌ی استودیو فیش‌لبز (FISHLABS)، سازنده‌ی آثار موفقی چون بازی شوتر Galaxy on Fire، یکی از بازی‌های خوش ساخت در سبک پازل است که شما را برای کمک به خروج کاراکتر اصلی بازی از درون ردیف‌های متعدد جعبه‌ها، به تفکر و استراتژی وادار می‌کند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی بازی، دختری به نام پای (Pi)، طی اتفاقی با یک دروازه‌ای رو به رو شده و به درون حفره‌ای بدون جاذبه و متشکل از ۵ جهان متفاوت سقوط می‌کند. حال این وظیفه‌ی شما است تا به پای و همدم چند ضلعی او کمک کرده و با حل پازل‌های متفاوت، راهی برای خروج پای از این جعبه‌های زندان مانند پیدا کنید و کم کم او را به سطح زمین باز گردانید. بازی موبایل Warp Shift از آن دست تجربه‌هایی است که پس از یک روز طولانی و سخت، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای ریلکس شدن و آرامش در مقابل بازیکن خواهد بود.

بازی Warp Shift

دسترسی به هر یک از ۵ جهان بازی، بستگی به نحوه‌ی پیشروی شما در مراحل دارد

هسته گیم‌پلی و کنترل در Warp Shift بسیار ساده و کارآمد است اما با پیشروی شما، رفته رفته سخت تر شده و برای پیش‌برد بازی، کسب بهترین امتیاز و ستاره‌های ممکن، نیازمند استراتژی و تفکر مناسبی در زمینه حل پازل‌ها خواهید بود. در مکانیزم اصلی گیم‌پلی، شما باید جعبه‌هایی که به صورت چند ردیف در کنارهم قرار گرفته را در خط مبنای محدود با هم جا به جا کرده و راهی برای خروج پای، رسیدن او به جعبه‌ی اصلی پورتال‌دار و رهایی از زندان جعبه‌ها را پیدا کنید. مانند اکثر بازی‌های پازل، Warp Shift شامل ۵ جهان متفاوت می‌شود که هرکدام از آنها دارای ۱۵ مرحله گوناگون و مخصوص به خود هستند. مجموعه مراحل مربوط به هر دنیا، هرکدام دارای چالش‌های خاص خود در حل معماها هستند و شما برای دستیابی به مراحل بالاتر، باید مرحله‌ی فعلی را با موفقیت پشت سر بگذارید. دسترسی به هر یک از ۵ جهان بازی، بستگی به نحوه‌ی پیشروی شما در مراحل دارد؛ در طی هر مرحله، تعداد محدودی حرکت برای تغییر مکان جعبه‌ها در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود، شما باید با کمترین حرکت و جابجائی ممکن، مسیر صحیح حرکت به سمت جعبه‌ی اصلی را پیدا کنید و تا جای ممکن بالاترین تعداد ستاره (۳ ستاره) را به‌دست آورید. دسترسی به هر جهان در بازی Warp Shift نیازمند تعداد خاصی ستاره است که بازیکن با توجه به نوع پیشروی و پشت سر گذاشتن هریک از مراحل، تعدادی از آنها را به‌دست خواهد آورد.

بازی Warp Shift

برای بهترین تجربه Warp Shift، از هدفون استفاده کنید

از نظر طراحی بصری، بازی Warp Shift مانند دیگر کار‌های استودیو فیش‌لبز، واقعا زیباست. قسمت‌های مربوط به جعبه‌ها و کاراکتر بازی، کاملا سه بعدی و با ظرافت فوق‌العاده بالایی طراحی شده‌اند. در پس‌زمینه هر مرحله، تصویری از دنیای مربوط به آن وجود دارد که به شکل بسیار زیبایی با دست طراحی شده‌اند. طراحی کاراکتر اصلی بازی با دقت چشم‌نوازی صورت گرفته و انیمیشن‌های مربوط به آن بسیار نرم و روان هستند؛ به‌گونه‌ای که احساس یک موجود زنده را به بازیکن القا می‌کند. به صورت کلی طراحی انیمیشن ‌های بازی فوق‌العاده نرم و روان صورت گرفته و این موضوع حتی از انیمیشن‌های طراحی شده برای بخش انتخاب مراحل نیز کاملا مشخص است. بالاتر از طراحی گرافیگی Warp Shift، مطمئنا بخش صداگذاری و موسیقی آن قرار دارد. طراحی صداها در بازی با سلیقه‌ی بسیار زیبایی صورت گرفته و بخش موسیقی Warp Shift روح و روان شما را آرامش می‌بخشد. همانطور که در بدو ورود به بازی با پیغام «برای بهترین تجربه Warp Shift، از هدفون استفاده کنید» رو به رو می‌شوید، حتما تجربه بازی را همراه با هدفون به شما پیشنهاد می‌کنم.

دانلود ویدئو

در نهایت، اگر از طرفداران بازی‌های سبک پازل هستید، تجربه‌ی بازی Warp Shift را به‌شدت پیشنهاد می‌کنم. Warp Shift یکی از بهترین و نوآورانه‌ترین المان‌های حل پازل را در مقابل بازیکن قرار می‌دهد که در کنار جذابیت‌های ظاهری و صداگذاری فوق‌العاده، می‌تواند تا مدت‌ها شما را پای گوشی نگاه‌ دارد. شما می‌توانید بازی موبایل Warp Shift را به صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های گوگل‌ پلی و اپ استور برای تبلت و گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS خود تهیه کنید.

دانلود بازی موبایل Warp Shift


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده