نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

از بازیکن روی جلد بازی NBA 2K18 رونمایی شد

کمپانی 2K Sports اعلام کرد کایری اروینگ بازیکن روی کاور بازی NBA 2K18 خواهد بود.

امروز کمپانی 2K Sports در جدیدترین اخبار بازی بازیکن روی کاور بازی NBA 2K18 را رونمایی کرد. در روزی که فینال مسابقات NBA آغاز می‌شود، 2K تایید کرد یکی از بازیکنان حاضر در این فینال روی کاور بازی خواهد بود و آن هم کسی نیست جز پوینت گارد تیم کلیولند کاوالیرز یعنی کایری اروینگ که تصویرش روی کاور این بازی بسکتبال خواهد بود.

این اولین باری است که تصویر اروینگ روی یک بازی از سری NBA 2K نقش بسته می‌شود، تصویر وی قبلا روی کاور بازی NBA Live 14 کمپانی الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۳ وجود داشت. در ادامه می‌توانید کاور بازی NBA 2K18 را تماشا کنید:

اروینگ در این رابطه می‌گوید:

همه به خوبی می‌دانند که من بازیکن مشتاق این مجموعه هستم و باعث افتخار من است که ورزشکار روی کاور بازی NBA 2K18 باشم. بودن روی کاور بازی رویایی است و بسیار مشتاقم که پاییز امسال همراه با تمامی طرفدارانم به تسلط زمین مسابقه مجازی بازی بپردازم.

در NBA draft سال ۲۰۱۱ اروینگ اولین انتخاب بیشتر تیم‌ها بود و در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه Rookie of the Year شد. وی در NBA All-Star Game سال ۲۰۱۴ لقب ارزشمندترین بازیکن NBA را از آن خود کرده و البته به همراه تیم کلیولند کاوالیرز اولین قهرمانی خود را در سال ۲۰۱۶ جشن گرفت.

اروینگ و هم تیمی‌هایش به دنبال قهرمانی متوالی در رقابت‌های NBA هستند، اما مسیر سختی را پیش رو دارند و بایستی در فینال این رقابت‌ها در برابر تیم گلدن استیت واریرز به رقابت بپردازند. نکته جالب اینکه سیستم شبیه‌سازی فینال بازی NBA 2K17 پیش بینی کرده بود که تیم گلدن استیت واریرز با پیروزی حماسی هر هفت بازی، قهرمان امسال خواهد شد!

اروینگ در رقابت‌های پلی آف امسال متوسط امتیاز ۲۴.۵ در هر بازی را کسب کرده که نسبت به سال گذشته با کاهش کمی مواجه شده است، اما او هنوز یک مجموعه کامل دیگر را فرصت دارد. اروینگ به عنوان یکی از بهترین پوینت گاردهای NBA مسلما دیر یا زود تبدیل به بازیکن کاور بازی NBA 2K می‌شد. بدون شک عملکرد وی در مسابقه فینال نقش مهمی در پیروزی کلیولند کاوالیرز و تکرار قهرمانی خواهد داشت.

همه افرادی که در آمریکا شمالی بازی NBA 2K18 را پیش خرید کنند می‌توانند چهار روز زودتر و در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به بازی دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، پیش خریدکنندگان بازی از مزایای زیر برخوردار خواهند شد:

  • ۵۰۰۰ پول مجازی بازی
  • ۱۰ بسته هفتگی MyTEAM
  • بسته پوشاک کایری

بازی NBA 2K18 به طور رسمی در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد. بازی یک نسخه ۱۵۰ دلاری به نام Legend Edition هم دارد که شامل محتوای بیشتر بوده و روی کاورش تصویر بازیکن اسطوره‌ای NBA، یعنی شکیل اونیل نقش بسته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده