// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ عرضه RX Vega و Vega Frontier Edition مشخص شد

کمپانی ای‌ام‌دی در جریان رویداد کامپیوتکس 2017، تاریخ عرضه‌ی RX Vega و Radeon Vega Frontier Edition را مشخص کرد.

کمپانی AMD در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه کامپیوتکس 2017، اعلام کرد که Radeon Vega Frontier Edition در ۲۷ ژوئن سال جاری (۶ تیرماه) و Radeon RX Vega هم در اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) همزمان با رویداد سیگراف (SIGGRAPH) عرضه خواهد شد.

رویداد سیگراف در بازه‌ی ۳۰ جولای تا ۳ آگوست (۸ تا ۱۲ مرداد) برگزار می‌شود و با توجه به محدودیت زمانی پیش رو، باید دید همان‌طور که لیسا سو، مدیرعامل AMD اعلام کرده است، RX Vega در این تاریخ عرضه خواهد شد یا خیر.

در بیانیه‌ی کمپانی ای‌ام‌دی آمده است:

پس از اعلام این خبر که Radeon Vega Frontier Edition نخستین کارت گرافیک مبتنی بر معماری Vega خواهد بود و اشاره به آنکه این راهکاری برتر برای یادگیری ماشینی و مجازی‌سازی پیشرفته به شمار می‌رود، اکنون AMD امیدوار است که این کارت گرافیک جدید و قدرتمند در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۱۷ (۶ تیر ۱۳۹۶) روانه‌ی بازار شود. علاوه بر این، ای‌ام‌دی از کارت گرافیک وعده داده‌شده‌ی Radeon RX Vega نیز رونمایی کرد. انتظار می‌رود این محصول گیمینگ که بر پایه معماری وگا شکل گرفته، در SIGGRAPH 2017 عرضه شود. این رویداد که بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین کنفرانس گرافیک رایانه‌ای و تکنیک‌های تعاملی به شمار می‌رود، در لس‌آنجلس کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

AMD Radeon Vega Frontier Edition

ای‌ام‌دی در کنفرانس مطبوعاتی خود در کامپیوتکس 2017، از دو کارت گرافیک RX Vega رونمایی کرد که بازی Prey را اجرا کردند؛ اما متأسفانه هیچ نرخ فریم و اطلاعاتی از عملکرد آن ثبت نشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده