نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Injustice 2 چهار مسابقه بین المللی برای پلی استیشن 4 خواهد داشت

بازیکنان پلی‌استیشن 4 سرتاسر جهان از لحظه عرضه بازی Injustice 2 می‌توانند در یکی از چهار مسابقه بین المللی این بازی مبارزه‌ای شرکت کنند.

در میان اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر جزئیات چندین مسابقه ورزش‌های الکترونیک (eSports) را که قرار است با استفاده از کنسول پلی‌استیشن 4 برای بازی مبارزه‌ای Injustice 2 برگزار شود، رونمایی کرد.

مبلغ در نظر گرفته شده برای بازیکنان برنده در سرتاسر این مسابقات بازی Injustice 2 معادل با ۶۰۰ هزار دلار است که شامل مسابقات قهرمانی بازی هم می‌شود. از میان این رقابت‌ها می‌توان به مسابقه Injustice 2 Pro Series اشاره کرد که در تاریخ ۲۶ مه (۵ خرداد) و مدت کمی پس از عرضه بازی برگزار خواهد شد. این مسابقات به مدت چهار ماه طول خواهد کشید و به صورت زنده از طریق Twitch پخش خواهد شد. ۱۶ بازیکن نهایی این مسابقه از آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای لاتین به مرحله فینال می‌روند که قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) در شهر لس آنجلس برگزار شود.

افرادی که در مسابقه Pro Series شرکت نمی‌کنند، روش‌های جایگزینی برای پول درآوردن از بازی کردن Injustice 2 خواهند داشت؛ یکی از آن‌ها مسابقه The GameStop Hometown Heroes برای بازیکنان ساکن در آمریکا است که بخش مقدماتی آن به صورت آنلاین در چهار ژوئن (۱۴ خرداد) برگزار خواهد شد. مسابقات فینال منطقه‌ای در شعب فروشگاه‌های گیم استاپ در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) برگزار می‌شود و سپس فینال این مسابقه در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) در نمایشگاه محصولات مصرفی GameStop در لاس وگاس برگزار خواهد شد. بازیکنان ساکن اروپا و آمریکای لاتین هم مسابقات مخصوص به خود را دارند که به ترتیب Path to Pro و Liga Latina نام دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت‌نام در مسابقات از طریق صفحه ورزش‌های الکترونیکی وب‌سایت Injustice 2 در دسترس است. در ضمن با توجه به اینکه پلی‌استیشن یکی از اسپانسرهای این مسابقات خواهد بود، فقط بازیکنان مجهز به پلی‌استیشن 4 مجاز به شرکت در مسابقه هستند.

بازی Injustice 2 هفته آینده برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. فهرست کامل شخصیت‌های بازی منتشر شده و به تازگی هویت شخصیت‌های موجود در بسته‌های الحاقی بازی هم در حال آشکار شدن است که یکی از آن‌ها ساب زیرو است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده