نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۴

تصویری از نسخه جدید Assassin's Creed فاش شد

امروز تصویری منتسب به نسخه جدید سری Assassin's Creed فاش شده است. 

چند روز پیش شایعه‌ای جدید از نسخه بعدی سری Assassin's Creed منتشر شد که بر اساس آن، این بازی Assassin’s Creed: Origins نام خواهد داشت و قرار است دو پروتاگونیست داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات دیگری از این بازی منتشر شده است. بر این اساس Assassin’s Creed: Origins یک پیش درآمد خواهد بود و در تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۷، برایپی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. 

همچنین تصویری نیز از این بازی فاش شده که شخصیتی را سوار بر قایق نشان می‌دهد. سایت یوروگیمر مدعی شده که منابع معتبری این تصویر را تایید و اعلام کرده‌اند که مربوط به نسخه جدید اساسینز کرید است. در ادامه می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

بازی Assassin’s Creed: Origins

به هر حال احتمالا نسخه جدید Assassin's Creed در جریان نمایشگاه E3 2017 رسما معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز از بازی منتشر شده، این بازی قرار است در مصر جریان داشته باشد. یوبی سافت بازی Assassin's Creed را به یک اثر سالیانه تبدیل کرده بود ولی پس از انتشار نسخه Syndicate، تصمیم گرفت تا زمان بیش‌تری به ساخت نسخه جدید اختصاص داده و سال ۲۰۱۶ را به این مجموعه استراحت بدهد. 

نظر شما در مورد تصویر فاش شده از بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده