// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر معرفی Call of Duty: WWII ناکامی گذشته را تکرار نکرد

با توجه به استقبال بی‌نظیر از تریلر معرفی بازی Call of Duty: WWII، ظاهرا خبری از آن بازخوردهای منفی گذشته سری ندای وظیفه نیست.

وقتی به گذشته و به تریلر معرفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare نگاه می‌کنیم، بسیاری از طرفداران از این بازی و معرفی‌اش راضی نبودند و این ویدیو تبدیل به ناکامی بزرگی برای تیم سازنده و کمپانی اکتیویژن شد. اما در معرفی بازی Call of Duty: WWII این اتفاق رخ نداد و ویدیو معرفی این بازی با استقبال خیلی خوبی در یوتیوب روبرو شد. ظاهرا آن‌ها از نحوه معرفی نسخه پیشین درس گرفته بودند.

طبق اخبار بازی منتشر شده، ویدیو معرفی بازی Call of Duty: WWII را تا به حال بیش از ۹۰۰ هزار نفر پسندیده‌اند و حدود ۸۳ هزار نفر نیز این ویدیو را دوست نداشته‌اند. دلیل این موفقیت کاملا مشخص بوده و آن‌ هم بازگشت به ریشه‌ها و انتظاراتی است که هواداران از تیم سازنده و ناشر بازی داشتند. سال‌ها بود که هواداران در جریان بازخوردهای خود از علاقه‌شان به ساخته شدن یک نسخه از این مجموعه در جنگ‌های جهانی سخن می‌گفتند و حال، این آرزو برآورده شده است.

وقتی به سال گذشته بر می‌گردیم، می‌بینیم که ویدیو معرفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare دقیقا از نظر آمار برعکس بود و جزء ۱۰ ویدیو ناکام یوتیوب قرار گرفت. با اینکه پسندیده شدن یا دوست نداشتن یک ویدیو در یوتیوب فروش یا موفقیت یک بازی را مشخص نمی‌کند، ولی تیم سازنده و ناشر بازی پیش از عرضه بازی می‌دانند که واکنش هواداران نسبت به بازی آن‌ها چگونه خواهد بود. 

نحوه معرفی و اطلاعات و صحبت‌های سازندگان از بخش چند نفره و تک نفره جدیدترین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی سبب شد تا کاربران بیش از پیش خوشحال شده و به این نسخه امید زیادی داشته باشند. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Call of Duty: WW2 و نحوه معرفی آن چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده