بررسی ویدیویی جی 6 ال جی

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بررسی ویدیویی زومیت از جی 6 پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ ال‌جی که انبوهی از تغییرات نسبت به نسل قبل روانه‌ی بازار شده است.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    جی ۶ ال‌جی نخستین پرچم‌دار این کمپانی با طراحی مبتنی بر ترکیب شیشه و فلز محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، جی ۶ نخستین گوشی هوشمند دنیا است که از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد، پنل این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن آن ۱۴۴۰×۲۸۸۰ است، ضمن آنکه به لطف سازگاری با استاندارد‌های HDR10 و دالبی‌ویژن از محتوای HD‌آر نیز پشتیبانی می‌کند. از مشخصات فنی جی ۶ می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۴ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت اشاره کرد.

    دوربین جی ۶ مطابق گذشته دوگانه است و از دو سنسور ۱۳ مگاپیسکلی با لنزهای ۷۰ و ۱۲۵ درجه برای ثبت تصاویر در دو حالت استاندارد و واید بهره می‌برد. ال‌جی برای دوربین جلوی این گوشی، سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز واید ۱۰۰ درجه در نظر گرفته است که می‌تواند تصاویر سلفی واید ثبت کند. ال‌جی نسبت به سال گذشته، با بزرگ‌تر کردن باتری، ظرفیت آن را به ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسانده است.

    برای آنکه با پرچم‌دار امسال ال‌جی بیشتر آشنا شوید، ویدیوی بررسی اختصاصی زومیت از جی 6 را تماشا کنید:

    تماشا در یوتیوب

    برای مقایسه مشخصات فنی گوشی، اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و آیفون اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات