// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Deus Ex Go

بازی موبایل Deus Ex Go با تمام کوتاه بودنش تجربه خوبی را در زمینه بازی‌های اکشن معمایی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

با رشد بازار بازی‌های موبایل، کمپانی و تیم‌های سازنده‌ بازی‌های موفق‌ روی کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی، به این فکر می‌افتند که نسخه موبایل بازی‌های خود را نیز ساخته و عرضه کنند. حال در این میان یک سری از ناشران همان بازی را روی موبایل پورت کرده و عرضه می‌کنند. حال عده‌ای دیگر از ناشران و سازندگان وجود دارند که با تکیه به نام بازی‌های بزرگ خود، بازیی با شکل و شمایل جدیدی را ساخته و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. یکی از کمپانی‌هایی که در این زمینه سابقه خوبی را از خود به جای گذاشته، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی موبایل Deus Ex: Go، است.

بازی موبایل Deus Ex Go

این کمپانی با ساخت نسخه‌های متفاوتی از بازی‌های محبوب خود، دنیایی از ماجراجویی‌های جدید و معماهای مختلف را برای علاقه مندان به بازی‌های موبایل فراهم کرده است. در این میان بازی‌هایی از این کمپانی که با پسوند Go (همانند بازی موبایل Hitman Go یا بازی موبایل Lara Croft Go) ساخته می‌شوند، از کیفیت بالاتری نسبت به سایر بازی‌های موبایل اسکوئر انیکس برخوردار هستند. حال به سراغ بازی اندروید  و آیفون Deus Ex Go می‌رویم. بازیی که گوشه‌ای از ماجراجویی‌های آدام جنسن را به تصویر می‌کشد.

بازی از نظر داستانی، روایت خاصی را در اختیار ندارد و صرفا یکی از ماموریت‌های آدام جنسن تحت نظر گروه Task Force 29 را روایت می‌کند. ولی موردی که سبب شده بازی موبایل Deus Ex Go متفاوت جلوه دهد، سبک پلتفرمر بازی و معماهایی است که شدیدا شما را به چالش خواهد کشید. شاید چند مرحله اول حرفی برای گفتن نداشته باشد ولی از بخش دوم ماموریت‌های آدام جنسن، گیم‌پلی بازی رنگ و بوی جدیدتری به خود گرفته و شدیدا شما را به فکر کردن و حل معماها تشویق می‌کند.

بازی موبایل Deus Ex Go

هر مرحله از یک صفحه با طراحی‌های متنوع که مسیر عبور خود را مشاهده خواهید کرد تشکیل شده است. حال روی این مسیر یک سری نقاط و راه‌های مختلف وجود دارد که تنها از طریق آن‌ها می‌توانید به مقصد برسید. در نگاه اول همه موارد گفته شده آسان به نظر می‌رسند ولی نکته اینجا است که سر راه شما دشمنان بازی وجود دارند. اگر سر راه دشمنان قرار بگیرید به طرف شما حمله می‌کنند. نکته معماهای بازی دقیقا مربوط به همین حرکات دشمنان است. یک قدم که به سمت مختلف بر دارید، یک قدم به سمت شما (مسیری که در ابتدا قرار داشتید و شما را رویت کردند) می‌آیند. حال با تنظیم مسیر حرکت و سر در گم کردن دشمنان، می‌توانید معماهای بازی را حل کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

رفته رفته هر چقدر به جلو پیش بروید و مراحل سخت‌تر شوند، راه رسیدن شما نیز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. برای مثال از مرحله هفتم به بعد یک سری تورت هوشمند سر راه‌تان قرار می‌گیرند که به محض دیدن‌تان، شما را خواهند کشت. البته بازی یک سری المان‌های خاص برای شما در نظر گرفته است که بتوانید اشتباه‌های خود را جبران کرده یا به واسطه‌ی قدرت‌های مختلف آدام جنسن نظیر هک کردن یا غیب شدن قادر باشید از پس معماها و مانع‌هایی که سر راه شما قرار داده شده است بگذرید. از بحث گیم‌پلی و انجام مراحل که خارج شویم، گرافیک فنی و بصری بازی نیز در نوع خود عالی طراحی شده است و تنوع مراحل به هیچ‌وجه شما را خسته نخواهد کرد. با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده اکشن با معماها و پازل‌های متفاوت هستید، حتما بازی موبایل Deus Ex Go را تجربه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده