// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Bloody Zombies معرفی شد

کمپانی nDream VR با انتشار تریلری بازی Bloody Zombies را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی و هدست‌های واقعت مجازی معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ان‌دریمز وی‌آر (nDream VR) و استودیو پا پرینت گیمز (Paw Print Games) بازی همکاری چند نفره Bloody Zombies را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، پلی‌ استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive معرفی کردند.

به نقل از سازندگان، این بازی را می‌توان روی پلتفرم‌ها و همچنین هدست‌های واقعیت مجازی انجام داد. این بازی که در سبک Brawler طراحی شده است کاربران را در خیابان‌های لندن رها می‌کند تا با استفاده از سلاح‌های متنوع به جنگ با زامبی‌ها بروند.

کاربران با انجام این بازی روی VR می‌توانند از تجربه جذاب‌تری بهره ببرند. در این راستا کاربران می‌توانند با زاویه دید ویژه به هم‌تیمی‌های خود کمک کنند تا رمز و راز‌های داخل بازی را بر ملا کنند.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون داستان و ویژگی‌های‌ این بازی مطالعه کنید:

لندن به تاریکی فرو رفته و شهر آغشته به آدم‌خوار‌ها شده است و تنها امید نجات این شهر تیم چهار نفره بازی است. با استفاده از کمبو‌ها خود را در بازی زنده نگه دارید و زامبی‌ها را نابود کنید تا بتوانید شهر مرده لندن را نجات دهید.

مبارزات:

با یادگیری حملات و تکنیک‌های خود از آنها در کمبو‌های خود استفاده کنید و ضربات زنجیره‌‌ای بی‌پایانی را خلق کنید. با پیش بردن بازی، به حرکات اصلی شخصیت خود دست یابید و مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

تشکیل تیم:

دوستانتان را به بخش چند نفره لوکال یا آنلاین دعوت کنید و بازی را با هدست واقعیت مجازی یا بدون آن تجربه کنید. با دوستانتان به رقابت بپردازید تا بالاترین امتیاز را در داخل بازی کسب کنید. کاربران VR می‌توانند با استفاده از زاویه دید به هم‌تیمی‌های خود کمک کنند و پشتیبانی تاکتیکی به آنها دهند.

بخش تک‌نفره:

شخصیت خود را از چهار قهرمان این بازی که تلر، میک، ری و ادی نام‌ دارند، انتخاب کنید و قهرمان خود را قبل از بازی شخصی‌سازی کنید.

دشمنان:

به جنگ با زامبی‌های مختلف بروید و با حرکات و رفتار‌های آنها  آشنا شوید تا بتوانید نقطه ضعف هر کدام را پیدا کنید و استراتژی حمله خود را پیدا کنید.

محیط‌ها:

به خیابان‌های لندن بروید، زامبی‌ها را نابود کنید، شهر را پاک‌سازی کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. تمامی مراحل این بازی دارای رویدادها و راز‌هایی هستند.

تاریخ انتشار و همچنین قیمت بازی Bloody Zimbies هنوز مشخص نشده است اما سازندگان تریلر معرفی آن را منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده