نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

فیل اسپنسر بازی Sea of Thieves را تجربه‌ای جادویی می‌داند

رییس بخش ایکس‌باکس پس از بازدید از استودیو ریر، بازی Sea of Thieves را تجربه‌ای جادویی معرفی کرد.

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، چندی پیش از استودیو ریر (Rare) بازدید کرد و حتی شخصا پای بازی Sea of Thieves این استودیو نشست. حال، استودیو ریر ویدیوی جدیدی با حضور اسپنسر منتشر کرده که در آن، رییس ایکس‌باکس توضیحات مختلفی در مورد بازی Sea of Thieves و همکاری با سازندگان این بازی ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی تقریبا ۱۲ دقیقه‌ای را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همان‌طور که در ویدیو هم مشاهده کردید، اسپنسر بازی Sea of Thieves را «تجربه‌ای جادویی» می‌داند؛ تجربه‌ای که به گیمر‌ها اجازه می‌دهد وارد دریا‌های وسیع شوند و لحظات خوبی را در کنار دوستان‌شان رقم بزنند. وی همچنین اعتقاد دارد که ساخت یک IP کاملا جدید ریسک بالایی دارد و در عین حال، تجربه‌ای مملو از لذت و صد البته چالش است. اسپنسر همچنین در خلال صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که استودیو‌های First-Party باید سعی کنند سراغ ساخت بازی‌هایی بروند که پیش از این هیچ تجربه‌ای در خلق کردن آن‌ها نداشته‌اند و این دقیقا همان کاری است که استودیو ریر انجام می‌دهد. اسپنسر در پایان صحبت‌هایش در مورد خود بازی، اعلام کرد که Sea of Thieves قرار نیست فقط در مدت زمان کوتاهی گیمر‌ها را سرگرم کند و هدف آن‌ها خلق کردن بازی‌ای است که برای چندین سال جذاب باقی بماند.

اما اسپنسر در ویدیوی منتشر شده توضیحاتی هم در مورد همکاری با استودیو ریر ارائه می‌دهد. وی از اینکه پیشرفت دائم استودیو ریر را که یکی از قدیمی‌ترین استودیو‌های بازیسازی است می‌بیند، بسیار خوشحال است. همچنین وی اعتقاد دارد که آن‌ها در ساخت بازی جدیدشان بسیار موفق خواهند بود و نتیجه کار آن‌ها باعث سرگرم شدن میلیون‌ها گیمر خواهد شد.

بازی Sea of Thieves هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و قرار است امسال برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود. این بازی از پروژه اسکورپیو نیز پشتیبانی خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده