// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

مقایسه گرافیکی دو بازی Gran Turismo Sport و Gran Turismo 6

جزئیات بالا و نورپردازی زیبا از بزرگترین نقاط قوت بازی Gran Turismo Sport نسبت به نسخه قبلی خود به شمار می‌روند.

با وجود اینکه بازی Gran Turismo 6 در اواخر نسل هفتم منتشر شد، اما از لحاظ گرافیکی یکی از بهترین‌ها بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، فرصتی فراهم شده است تا نسخه آزمایشی بازی Gran Turismo Sport را با نسخه ششم این سری مقایسه کنیم.

برای اینکه کار مقایسه گرافیکی راحت‌تر شود، یکی از کانال‌های یوتیوب با نام MotoGamesTV ویدیویی تدارک دیده است که سعی شده تا خودروها و مکان‌های مشابه در دو بازی کنار هم قرار داده شوند و قضاوت درباره میزان افزایش گرافیک آسان‌تر شود. پیست‌های نوربرگ رینگ و برندز هچ، همراه با خودروهای نیسان جی‌تی آر و رنو مگان، انتخاب تسترها برای این مقایسه بوده‌اند.

تفاوت‌های گرافیکی میان دو نسخه کاملا آشکار است. تراکم اشیای موجود در گوشه و کنار پیست، نورپردازی و جزئیات بسیار دقیق و زیاد از جمله برتری‌های Gran Turismo Sport نسبت به نسخه قبلی است. علاوه بر این، مقایسه‌ای بین صداگذاری بازی نیز صورت گرفته است. اگر به پایین هر دو تصویر نگاه کنید، در هر تصویری که جمله Audio on نوشته شده باشد، یعنی شما در حال شنیدن صداهای مربوط به آن بازی هستید.

بازی Gran Turismo Sport اگر باز هم تاخیر نخورد، تا پایان سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار دقیق بازی هنوز مشخص نشده؛ اما نسخه آزمایشی بازی در اختیار گیمرها قرار گرفته است.

| |

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده