نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

احتمال عرضه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کنسول ها

احتمال عرضه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در آینده برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان وجود دارد.

در حالی که که اوایل امسال شاهد واکنش مثبت و موفقیت تجاری بازی‌هایی مانند بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و بازی Horizon Zero Dawn بودیم، بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که هم‌اکنون در Early Access فروشگاه استیم در دسترس بازیکنان رایانه‌های شخصی است، تبدیل به پدیده این روزهای صنعت بازی شده که بدون شک دستیابی به موفقیتی عظیم آن مانند عبور فروش بازی از مرز دو میلیون نسخه را مدیون محبوبیت فراوان آن نزد استریمرهای یوتیوب و توییچ است. حال در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که تیم سازنده قصد دارد در صورت امکان بازی را برای کنسول‌ها نیز منتشر کند.

برندان گرین یا همان PlayerUnknown، خالق بازی، در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت Business Insider اعلام کرد که بازی پتانسیل عرضه روی کنسول‌ها را دارد و اضافه کرد که تیم در حال حاضر برای آمادسازی پورت نسخه ایکس‌باکس وان بازی در تلاش است. البته گرین می‌گوید که هدف نهایی عرضه بازی روی دو کنسول است.

در حالیکه هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی کمپانی در مورد تاریخ عرضه بازی روی کنسول‌ها منتشر نشده است، گرین گفت که نسخه رایانه‌های شخصی بازی تا پنج ماه آتی آماده می‌شود، در حالیکه نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان آن تا پایان سال ۲۰۱۷ آماده خواهند شد.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون از طریق Early Access استیم برای رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده