// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

چهارمین نسخه آلفای بازی Hello Neighbor منتشر شد

استودیو TinyBuild با انتشار تریلر هنگام عرضه و گیم پلی، چهارمین نسخه فاز آزمایشی بازی Hello Neighbor را در دسترس قرار داد.

بر طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو تاینی‌بیلد (TinyBuild) نسخه جدیدی از فاز آلفای بازی Hello Neighbor منتشر کرد. بازی مذکور در سبک مخفی‌کاری و ترسناک طراحی شده است.

به نقل از سازندگان، بازی Hello Neighbor در مورد شخصیتی است که به دنبال راز‌های مخفی شده در انبار همسایه خود می‌رود. بازی مذکور یک اثر تک‌نفره است که کاربران در آن به طور مداوم تلاش می‌کنند که به خانه همسایه خود نفوذ کنند.

به گفته سازندگان بروزسانی جدید تقریبا محتوای محصول پایانی را در دسترس قرار می‌دهد و همچنین جزئیات زیادی را به این بازی اضافه می‌کند. کاربرانی که نسخه آلفا Early Access این بازی را تهیه کرده‌اند، بروزرسانی جدیدی از طریق استیم برای آنها ارسال می‌شود. گفتنی است که این نسخه ۳۰ دلاری به کاربران اجازه می‌دهد که تمامی نسخه‌‌های آلفا و همینطور نسخه نهایی این بازی پس از انتشار‌ش را تجربه کنند.

از طرفی کاربران می‌توانند اولین نسخه آلفای این بازی را رایگان تجربه کنند، در این راستا می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی بازی Hello Neighbor آن را تجربه کنید. سازندگان در این باره اعلام کردند از آنجا که این فاز آزمایشی این بازی محسوب می‌شود کاربران شاید با باگ‌هایی یا حتی کرش مواجه شوند.

تاریخ دقیق انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است اما به گفته سازندگان در تابستان سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

تریلر هنگام عرضه چهارمین نسخه آلفا بازی Hello Neighbor

| |

تریلر گیم‌ پلی چهارمین نسخه آلفا بازی Hello Neighbor

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده