نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

فیلم Godzilla vs King Kong زودتر اکران می‌شود

کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز از جلو افتادن اکران فیلم مورد انتظار گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs Kong) خبر دادند.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که تاریخ اکران دو فیلم Godzilla vs. Kong و Game Night تغییر کرده است. فیلم Godzilla vs Kong که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) روی پرده‌های سینما برود. دلیل این کار روز یادبود اعلام شده است تا به بهبود فروش این فیلم کمک کند. طبق تقویم، روز ۲۵ آوریل (۵ خرداد) روز یادبود سال ۲۰۲۰ است. این استودیو یک اتاق نویسندگی برای ساخت این فیلم تشکیل داده است. تری روسیو، نویسنده چهار فیلم اول مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، به همراه پاتریک مک‌کی و جان دی. پین، نویسنده فیلم Star Trek: Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) و پیشتازان فضا ۴ (Star Trek 4)، رهبری اتاق نویسندگان فیلم Godzilla vs King Kong را بر عهده خواهند داشت. تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، دیگر نویسندگان این اتاق نویسندگی هستند.

علاوه بر این، فیلم کمدی Game Night که متعلق به کمپانی نیو لاین سینما است، قرار است دو روز زودتر اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) اکران شود، اما اکنون قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۸ (۲۵ بهمن ۱۳۹۶) که مصادف با روز ولنتاین است، روی پرده برود. کارگردانی این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین خواهد بود و بازیگرانی چون ریچل مک‌آدامز، جیسون بیتمن، جسی پلمونس، جفری رایت، بیلی مگنوسن، لمورن موریس، کایلی بونبوری و شارون هوگان در فیلم Game Night حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین فیلم Tag با بازی جرمی رنر، هانیبال بورس، تریسی مورگان و اد هلمز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷)، فیلم ترسناک و بدون عنوان کمپانی نیو لاین سینما برای اکران در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) و فیلم Isn’t It Romantic برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷)، دیگر فیلم‌های کمپانی برادران وارنر هستند که تاریخ اکران آن‌ها اعلام شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده