// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

سرویس Backward Compatibility میزبان هفت بازی دیگر شد

هفت بازی دیگر ایکس‌باکس 360 به لطف سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل هفتم ایکس‌باکس، به کنسول ایکس‌باکس وان راه‌ پیدا کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که کاربران ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند هفت بازی ایکس‌باکس 360 را روی کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنند. کاربران می‌توانند به لطف سیستم پشتیبانی از بازی‌های نسل هفتم مایکروسافت، یعنی Backward Compatibility، این بازی‌ها را تهیه و اجرا کنند.

میجر نلسون، برنامه نویس‌ ایکس‌باکس لایو، در توییتی نام بازی‌های جدید را اعلام کرد که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده و از طریق لینک‌ها به صفحه‌ی بازی‌ها در وب‌سایت ایکس‌باکس مراجعه کنید:

اگر هر کدام از این بازی‌ها را برای ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید، هم‌اکنون می‌توانید نام آنها را در فهرست بازی‌های ایکس‌باکس وان پیدا کنید و سپس آنها را دانلود و تجربه کنید.

اولین نسخه بازی Geometry Wars سال گذشته از طریق همین سیستم توانست به ایکس‌باکس وان راه پیدا کند. در همین راستا، کاربران هم‌اکنون می‌توانند هر سه نسخه این بازی را روی ایکس‌باکس وان تجربه کنند.

در حال حاضر بیش از ۳۳۰ بازی در فهرست بازی‌های Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان جای گرفته است. چندی پیش هم شاهد راهیابی مجموعه بازی‌های Deadspace به این سیستم بودیم.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده