// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Bloons Supermonkey 2

در بازی اندروید و آیفون Bloons Supermonkey 2 با یک سوپرمانکی همراه شوید تا شهر را از شورش بادکنک‌ها نجات دهید.

مجموعه‌‌ی بازی Sky Force یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک Shoot 'em Up است؛ مجموعه‌ای که از گوشی‌های قدیمی نوکیا گرفته تا این روزها در اندروید و آیفون نیز با نسخه‌ی ریلودد همچنان به سرگرم‌کردن بازیکنان و ارائه‌ی مراحلی فوق‌العاده ادامه می‌دهد. قابلیت ارتقاء سفینه برای مبارزه با جنگنده‌های دشمن در کنار پاورآپ‌های بسیار و صد البته چشم‌نواز ساخته‌ی اینفینیت دریمز را به نمونه‌ای موفق تبدیل کرده است. اکنون و بعد از معرفی بازی Shooty Skies در هفته‌ی گذشته باری دیگر به سراغ سبک Shoot 'em Up می‌رویم تا با استودیوی Ninja Kiwi و بازی زیبای Bloons Supermonkey 2‌ همراه شویم. در این بازی با یک فوق میمون به نبردی با بادکنک‌ها خواهید رفت؛ در حقیقت داستان از جایی آغاز می‌شود که تحرکات عجیبی از سوی بادکنک‌ها دیده می‌شود و سوپر مانکی برای کنترل این تحرکات برای مبارزه با بادکنک‌ها رهسپار می‌شود.

بازی Bloons Supermonkey 2

در کنار پاورآپ‌ها بازی سلاح‌های متنوعی را ارائه می دهد

در جریان بازی باید با انتخاب نوع سلاح برای هر یک از سه جایگاه لباس سوپرمانکی به نبرد با بادکنک‌ها بروید. هر بادکنک رفتار منحصر به فردی دارد و با توجه به رنگ، مقدار مقاوت خاصی را در برابر حملات نشان می‌دهد. به عنوان مثال، در حالی که بادکنک قرمز با اولین ضربه می‌ترکد بادکنک‌های آبی رنگ نیاز به دو ضربه برای ترکیدن دارند. علاوه بر بادکنک‌های عادی، برخی از بادکنک‌ها نیز دارای پوششی شیشه‌ای و مقاوم در برابر برخی سلاح‌ها هستند که با توجه به نیاز خود حتما باید یکی از جایگاه‌های سلاح را به تجهیزات قدرتمند‌تری مجهز کنید. سوپر مانکی قادر است با ترکاندن هر یک از بادکنک‌ها، آیتم‌هایی با نام بلاپ را به رنگ‌های آبی و قرمز برای ارتقاء و خریداری تجهیزات بیشتر جمع‌‌آوری کند. بازی سلاح‌های مختلفی را از جمله دارت، سلاح انرژی، بومرنگ یا موارد دیگر را شامل می‌شود که هر کدام از آنها قابلیت ارتقاء دارند. به عنوان مثال،‌ با ارتقاء دارت می‌توانید تعداد دارت‌هایی را افزایش دهید که در هر ضربه وارد می‌شود. از سوی دیگر سلاح‌ها با استفاده از بلاپ‌های آبی رنگ ویژگی‌های جدیدی را به دست می آورند که به واقع آنها را کشنده می‌کند.

مراحل بازی نیز تنوع بسیاری دارند. با توجه به ماهیت بادکنکی دشمنان، توسعه‌دهندگان آزادی بسیاری را در تعریف رفتار هر یک از دشمنان داشته‌اند. در نتیجه هر لحظه باید انتظار روبرو شدن با دشمنانی متفاوت را داشته باشید. بازی همچنین باس فایت‌های مشکلی را در خود جای داده است که بدون داشتن پاورآپ‌ها تقریبا شکست‌ دادنشان غیر ممکن است. پاورآپ‌ها نیز تنوع بسیاری دارند؛ ایجاد یک سایه از سوپر مانکی، دارت‌های الکتریکی یا ایجاد قابلیت بازتاب تیر از جمله پاورآپ‌هایی هستند که قبل از ورود به بازی می‌توانید برای استفاده انتخاب کنید. نکته‌ی مهم دسترسی این پاورآپ‌ها با گرفتن صندوق‌های درون مراحل است. در نتیجه بدون نیاز به خرید‌های درون برنامه‌ای می‌توانید پاور‌آپ‌ها را به دست بیارید. سوپر مانکی در جریان مراحل تنها نیست و می‌توانید با ترکاندن برخی بادکنک‌ها قدرت‌های ویژه‌ای را برای درخواست کمک از دوستان‌ به دست بیاورید.

بازی Bloons Supermonkey 2

در جریان بازی باید با ترکاندن تعداد مشخصی بادکنک یا تمام آنها مدال‌هایی را از برنز تا پلاتین دریافت کنید. مدال‌های طلا دریافت شده در نهایت برای آزادسازی مراحل بالاتر و به ویژه نبرد با باس‌ها کاربرد دارد. با ارتقاء هر سلاح نیز پوشش سوپرمانکی کاملا تغییر می‌کند. اگر علاقمند به بازی‌هایی مانند Sky Force هستید حتما بازی اندروید و آیفون Bloons Supermonkey 2 را نصب و تجربه کنید. قدرت‌های ویژه و تجهیزات منحصر به فرد سوپرمانکی تجربه‌ای جذاب و لذت بخش را در ساعات مختلف روز رقم می‌زند. با توجه به قیمت ۲.۹۹ دلاری بازی نیاز چندانی به خریدهای درون برنامه‌ای ندارد.

دانلود بازی Bloons Supermonkey 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده