نویسنده: آرش عیاری
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶

گلگسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به صورت رسمی در ایران رونمایی شدند

سامسونگ روز گذشته و در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به صورت رسمی از پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ایران رونمایی کرد. 

دیروز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت، برج میلاد تهران میزبان مراسم رونمایی رسمی از پرچمداران جدید سامسونگ در ایران بود. در این مراسم خبرنگاران، میران سامسونگ و برخی از پیش‌خریدکنندگان این گوشی‌ها حضور داشتند. بعد از اجرای موسیقی، برنامه با صحبت‌های بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران آغاز شد. هانگ در بخشی از سخنان خود درباره این گوشی و بازار ایران گفت:

تیم موبایل ما با افتخار جدیدترین پرچمدارمان را به بازار ایران معرفی می‌کند. شاهکاری که اطمینان داریم همانند پرچمداران قبلی در این بازار موفق خواهد بود

بعد از اتمام نطق اولیه و کوتاه مراسم توسط بام سوک هانگ، نوبت به علی جعفریه، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران رسید تا به شرح فعالیت‌های این کمپانی در کشورمان و سرویس‌ها و خدمات مخصوص مشتریان بپردازد. او درباره گلکسی اس 8 گفت:

گلکسی S8 و S8+ شروع کننده عصر جدیدی در دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند هستند که تجربه‌ای فراتر از چارچوب‌ها و محدودیت‌های سابق را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل در تعاملات تبلیغاتی‌مان با مشتریان از عبارت «از کران گذر» استفاده کرده‌ایم.

گلکسی اس 8

او همچنین به پیش‌فروش آنلاین این محصول پرداخت و با اعلام اینکه پرچمداران جدید سامسونگ با استقبال بالایی مواجه شدند گفت که تنها ظرف مدت ۴ روز، تمامی گوشی‌هایی که به صورت آنلاین برای پی فروش عرضه شده بودند، کاملا به اتمام رسیدند. جعفریه در ادامه صحبت‌های خود به برندشاپ‌های سامسونگ در سرتاسر ایران و البته افتتاح فروشگاه بزرگ این کمپانی در بازار چارسو پرداخت و در راستای خدمت‌رسانی به مشتریان اعلام کرد که گلکسی‌ اس 8 و اس 8 پلاس در ایران همراه با لوازم جانبی ویژه و سرویس‌های VIP عرضه می‌شود. 

کاربرانی که گوشی خود را با گارانتی معتبر خریداری و تا پایان تیرماه فعال کنند، می‌توانند از خدمات سرویس VIP سامسونگ در ایران استفاده کنند. در این سرویس می‌توانید صفحه نمایش شکسته گوشی‌تان را تنها با پرداخت ۱۷۰ هزار تومان تعمیر کنید. 

گلکسی اس 8

علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ در ایران هم میزبان بخشی دیگر از مراسم رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ بود. کدخدایی در صحبت‌های خود به مشخصات فنی گوشی و ویژگی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس پرداخت و بزرگ‌ترین اتفاق افتاده در پرچمدار جدید را صفحه نمایش آن دانست و گفت با وجود اینکه محصولات جدید نسبت به گلکسی اس 7 و اس 7 اج صفحه نمایش بزرگ‌تری دارند اما به دلیل استفاده از قطعات کوچک‌تر مانند پردازنده با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری، ابعاد تغییر چندانی نکرده است. 

جدیدترین پرچمداران سامسونگ در سه رنگ مشکی، خاکستری و طلایی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده