نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

بازی Rocket League را رایگان روی پی سی تجربه کنید

بازی Rocket League از طریق استیم تا روز یکشنبه به صورت رایگان در دسترس است.

فروشگاه معتبر استیم این هفته هم یک بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار داده است تا بتوانند آن را برای مدت محدودی تجربه کرده و در صورت راضی بودن، به خرید بازی اقدام کنند. بازی رایگان این آخر هفته استیم، بازی Rocket League، ساخته تحسین‌شده استودیو سایانیکس است که از امروز به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته و تا ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه هفته پیش‌رو به وقت ایران نیز در دسترس خواهد بود.

در هنگام تجربه این نسخه رایگان، می‌توانید به تمام بخش‌های بازی از جمله حالت‌های رقابتی، Dropshot و Rumble دسترسی داشته باشید. به‌علاوه در صورتی که از بازی خوشتان آمد، می‌توانید آن را با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۴ دلار (قیمت اصلی بازی ۲۰ دلار است) خریداری کنید. همچنین نسخه Game of the Year و اکثر DLC‌های بازی با ۳۰ درصد تخفیف قابل خرید هستند.

Rocket League یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های فعلی است که ترکیبی از فوتبال و ماشین سواری را ارائه می‌دهد. چندی پیش در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که کاربران این بازی از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است. همچنین نسخه فیزیکی این بازی توانسته فروشی بیش از یک میلیون نسخه داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده