نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

آغاز فیلمبرداری فیلم Aquaman

کمپانی برادران وارنر از آغاز رسمی فیلمبرداری فیلم مورد انتظار آکوامن (Aquaman) خبر داد.

همانطور که پیش از این کمپانی برادران وارنر اعلام کرده بود، فیلمبرداری فیلم Aquaman قرار است از این ماه در کشور استرالیا آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی از آغاز رسمی فیلمبرداری این فیلم خبر داده است. جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman، با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود از آغاز فیلمبرداری این فیلم خبر داد. با این حال، این تصویر اطلاعات چندانی از این فیلم را فاش نمی‌کند،‌ اما طبق این تصویر، فیلم Aquaman با عنوان تولیدی Ahab در کشور استرالیا فیلمبرداری خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman

فیلمبرداری فیلم Aquaman در گلد کوست استرالیا انجام خواهد شد و قرار است فیلمبرداری این فیلم حدود ۶ ماه طول بکشد. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر تصویر لوگو جدید این فیلم را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman

جیسون موموآ، در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو/ اوشن مستر، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو و دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Aquaman تایید شده است.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده