نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

حضور دنی دویتو و جف گلدبلوم در سریال کمدی جدید آمازون

آمازون استودیوز از ساخت سریال جدید کمدی خود با حضور دنی دویتو و جف گلدبلوم خبر داد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آمازون استودیوز در حال ساخت سریال کمدی جدید خود با حضور و بازی دنی دویتو، بازیگر سریال «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It's Always Sunny in Philadelphia)، و جف گلدبلوم، بازیگر فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک)، است. هر قسمت این سریال، که در حال حاضر عنوان و نامی ندارد، قرار است نیم ساعت باشد. همچنین کار ساخت سریال بر عهده تیم لانگ، نویسنده و تهیه‌کننده سریال انیمیشنی The Simpsons (سیمپسون‌ها)، خواهد بود. دویتو و گلدبلوم به‌همراه برایان گریزر و فرانسی کالفو، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال نیز حضور خواهند داشت.

دویتو در نقش آرلو فینکمن و گلدبوم در نقش مت داونی، در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت و طبق خلاصه داستانی این سریال، این دو شخصیت دو موسیقی‌دان و خواننده قدیمی هستند که سال‌ها است فراموش شده‌اند. این دو به رغم نفرت دیرینه‌ای که دارند، مجبور هستند دوباره با یکدیگر کار کنند. آن‌ها به نحوی توسط افرادی که شامل همسران سابق، همسران فعلی، بچه‌ها، مدیران، دوستان و دوستدارانشان هستند، کنترل می‌شوند تا با یکدیگر همکاری کنند. همه این اشخاص تلاش می‌کنند تا آرلو و مت خشم و کینه خود را با دوست داشتن یکدیگر عوض کنند.

دویتو پیش از این برای بازی در سریال تاکسی (Taxi) در طی سال‌‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۳، یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه امی شده است. او همچنین در سال ۲۰۰۰ برای بازی در فیلم ارین براکویچ (Erin Brockovich)، نامزد جایزه اسکار شده بود. علاوه بر سریال It's Always Sunny in Philadelphia، دویتو نقش پنگوئن را در فیلم بازگشت بتمن (Batman Returns) بر عهده داشت. همچنین دویتو قرار است نقش مدیر سیرک را در فیلم لایو اکشن دامبو (Dumbo) به کارگردانی تیم برتون، بازی کند.

گلدبلوم برای بازی در سریال Will & Grace یک‌بار نامزد جایزه امی شده است. او همچنین برای کارگردانی فیلم کوتاه Little Surprises در سال ۱۹۹۶ نامزد جایزه اسکار شده بود. روز استقلال (Independence Day)، مگس (The Fly) و هتل بزرگ بوداپست (The Grand Budapest Hotel)، دیگر فیلم‌هایی هستند که گلدبلوم در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. کمپانی یونیورسال اخیرا اعلام کرده است که او برای بازی دوباره در نقش دکتر یان مالکوم در فیلم دنیای ژوراسیک 2 (Jurassic World 2) باز خواهد گشت. علاوه بر این، گلدبوم در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نقش استاد بزرگ را بر عهده دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده