نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

آپدیت 1.20 بازی Horizon Zero Dawn هفته آینده منتشر می‌شود

آپدیت 1.20 بازی Horizon Zero Dawn هفته آینده منتشر می‌شود و ویژگی‌های جدیدی را برای حالت Photo Mode به ارمغان می‌آورد. 

بازی Horizon Zero Dawn یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر و یکی از برترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 است. حال، استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که هفته آینده قرار است آپدیت 1.20 این بازی را منتشر کند.

در صورتی که بازی را تجربه کرده باشید، قطعا با حالت Photo Mode آن آشنا هستید که به‌تان اجازه می‌دهد تصاویر جالبی را ثبت کنید. اکنون سازندگان اعلام کردند که بروزرسانی تازه بازی، سه فیلتر جدید به این حالت اضافه خواهد کرد. به‌علاوه از این پس قادر خواهید بود در حین عکاسی، از یک Grid (صفحه شبکه‌ای) استفاده کنید که باعث می‌شود بتوانید قاب‌بندی‌های بهتری داشته باشید. امکان تعیین ژست‌های مختلف برای شخصیت الوی و همچنین قابلیت تغییر حالت چهره وی، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که آپدیت 1.20 برای حالت Photo Mode به ارمغان می‌آورد. 

از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید می‌توان به اضافه شدن نواری اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توانید دقت نشانه‌گیری و حرکت دوربین را تغییر دهید. به‌علاوه پس از ارتقای بازی به نسخه 1.20، قادر خواهید بود کنترل بیش‌تری روی فیلتر کردن آیکون‌ها در نقشه داشته باشید و همچنین خواهید توانست HUD بازی را شخصی‌سازی کنید. 

دیگر ویژگی اساسی بروزرسانی جدید، اضافه شدن زبان اسپانیایی به نسخه آمریکایی بازی است. شما می‌توانید لیست کامل تغییرات و بهبود‌های آپدیت 1.20 را در سایت منبع مشاهده کنید. گوریلا گیمزتاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت اعلام نکرده و فقط گفته که هفته آینده آن را منتشر خواهد کرد. 

شما همچنین می‌توانید نیم‌نگاه بازی Horizon Zero Dawn را در زومجی تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده