// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی استراتژی Titanfall: Assault برای اندروید و آیفون رونمایی شد

ریسپاون از Titanfall: Assault،‌ بازی استراتژی Real-time، برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS رونمایی کرد.

ریسپاون اینترتینمنت اعلام کرد که در حال کار روی یک بازی جدید از مجموعه تایتان فال با نام Titanfall: Assault برای دستگاه‌های موبایل است. البته بازی اندروید و آیفون Titanfall: Assault دارای تفاوت‌هایی جدی با نسخه‌های کنسولی است و برخلاف کنسول‌ها که بازیکنان را به یک ماجراجویی اول-شخص می‌برند، این‌بار شاهد تغییر دوربین و در نتیجه، رقابت استراتژیک خواهیم بود.

با توجه به اخبار بازی موبایل، ریسپاون در حال کار با نکسون (Nexon)، ناشر بازی‌های ویدیویی و استودیوی Particle City برای ساخت این بازی است. در بازی Titanfall: Assault بازیکنان باید با ساخت ارتشی از تایتان و پایلوت‌ها به رقابت با یکدیگر بپردازند. سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی به صورت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) و به شکل «‌استراتژی هدف-محور» خواهد بود.

در Titanfall: Assault باری دیگر شاهد بازگشت Burn Cardها، کارت‌هایی با توانایی‌های مختلف، هستیم. با ورود به بازی‌،‌ باید دسته‌هایی از کارت‌ها شامل تایتان‌ها، پایلوت‌ها و همچنین Burn Cardها را برای استفاده در میدان نبرد ایجاد کنید. در یکی از تصاویری که استودیو منتشر کرده‌ است، نمایی از صفحه موجودی بازیکنان (Inventory) دیده می‌شود؛ جایی که قبل از استقرار کارت‌ها در جریان مسابقه،‌ می‌توانید کارت‌ها را مدیریت کنید.

مسابقات حالت PvP در نقشه‌های مختلف Frontier War انجام می‌شود و بازیکنان باید با ساخت و استقرار کارت‌های خود سعی کنند تا نیروهای حریف را در تنگنا قرار دهند و جوایزی ارزشمند را به دست بیاورند. هنوز مشخص نیست که Titanfall: Assault در چه تاریخی عرضه می‌شود؛ هرچند با ورود به وب‌سایت رسمی بازی می‌توانید ایمیل خود را برای پیش-ثبت‌نام وارد کنید.

شما می‌توانید در پایین، برخی تصاویر بازی را مشاهده کنید.

بازی Titanfall: Assault

بازی Titanfall: Assault

بازی Titanfall: Assault

بازی Titanfall: Assault


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده