نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

هویت ساویتار در سریال The Flash مشخص شد

شبکه CW سرانجام از هویت شخصیت ساویتار در فصل سوم سریال فلش (The Flash) پرده برداشت.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فصل سوم سریال The Flash را برای شما افشا کند.

در طی پخش سه فصل سریال The Flash، شخصیت فلش با بازی گرانت گاستین، با سه دشمن تندرو مبارزه کرده است. او در فصل اول با ایوبارد ثاون/فلش معکوس و در فصل دوم با هانتر زولومان/زوم مبارزه کرده است. حال در فصل سوم این سریال با دشمن بزرگ‌تر و بسیار قوی‌تری به نام ساویتار روبرو شده که تا به امروز هویت واقعی این شخصیت نامشخص باقی مانده بود. در قسمت نوزدهم این سریال که هفته گذشته پخش شد، متوجه شدیم که کیتلین اسنو/کیلر فراست با بازی دانیل پانابیکر، از هویت ساویتار با خبر شده است و حال او قرار است به وی کمک کند. پیش از این نیز بری آلن از هویت ساویتار با خبر شده بود، اما سازندگان سریال از افشای آن تا این هفته خودداری کردند. سرانجام این هفته شبکه CW رسما هویت ساویتار را فاش کرد.

The Flash

در پایان قسمت بیستم فصل سوم سریال The Flash مشخص شد که بری آلن در آینده تبدیل به شخصیت ساویتار می‌شود. در این صحنه از سریال، نسخه آینده آلن با صورتی نسبتا سوخته از درون زره غیر قابل نفوذش خارج شد و پیش بینی اوایل فصل این سریال به حقیقت پیوست. با این حال، هنوز دلیل اینکه چرا بری آلن از فلش به ساویتار تبدیل شده است مشخص نیست و باید تا قسمت‌های پایانی فصل سوم این سریال صبر کنیم. در طی فصل سوم سریال فلش مشاهده کردیم که ساویتار قصد داشت که آیریس وست با بازی کندیس پتن را به قتل رساند. با این حال، او قصد ندارد که صدمه‌ای به فلش وارد کند، اما شاید می‌خواهد به نحوی ارتباط خود را با فلش از بین ببرد تا بتواند بدون او به زندگی ادامه دهد.

حال ساویتار به کمک کیلر فراست تصمیم دارند که تریسی برند را به قتل برساند و فلش با کمک سیسکو با بازی کارلوس والدس، و تریسی باید جلوی ساویتار را بگیرند. با این حال، فلش احتمالا تا پایان فصل سوم سریال The Flash ساویتار را متوقف خواهد کرد، اما داستان کیلر فراست در فصل چهارم این سریال ادامه خواهد داشت و او احتمالا شخصیت شرور و منفی فصل چهارم این سریال خواهد بود. با این حال، طبق گفته ساویتار او خود را خلق کرده و آینده فلش است. قسمت بعدی فصل سوم سریال The Flash سه شنبه هفته آینده از شبکه CW منتشر خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده