نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

ستاره سریال Stranger Things برای بازی در فیلم Logan تست بازیگری داده بود

ملی بابی براون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای ایفای نقش «ایکس ۲۳» در فیلم Logan تست بازیگری داده بود. با زومجی همراه باشید.

بازیگر جوان سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) صحبت‌هایی در رابطه با تست بازیگری در مقابل هیو جکمن و جیمز منگولد برای نقش «ایکس ۲۳» در فیلم سینمایی «لوگان» انجام داد.

آیا هیو جکمن، جیمز منگولد و کمپانی فاکس قرن بیستم با انتخاب دافنه کین برای نقش «ایکس ۲۳» کار اشتباهی انجام دادند؟ قطعا نه! اما آیا این احتمال وجود داشت که ستاره جوان سریال «چیزهای عجیب» یعنی ملی بابی براون جنبه‌های متفاوتی از شخصیت «ایکس ۲۳» را به نمایش بگذارد؟ ملی بابی براون بر خلاف دافنه کین که قبل از بازی در این فیلم تقریبا ناشناخته بود، با سریال «چیزهای عجیب» هواداران زیادی به دست آورده بود.

براون در گفتگو با ورایتی می‌گوید که با تمام وجودش به ایفای نقش «ایکس ۲۳» علاقه داشت اما از نحوه اجرای نقش توسط کین بسیار خرسند شد. براون با وجود اینکه به نقش مورد نظرش نرسید، از تست بازیگری مقابل جکمن و منگولد بسیار خوشحال بود. وی در این رابطه گفت:

با خود گفتم که همه چیز عالی پیش خواهد رفت و آماده خواهم شد، در نتیجه درون اتاقم نشستم و شروع به خواندن دیالوگ‌ها کردم. راستش را بخواهید وقتی که در اتاق تست بودم و در حضور جیمز منگولد با هیو جکمن تست می‌دادم واقعا حس یک بازیگر به من دست داد.

براون قرار است در فصل دوم «چیزهای عجیب» و فیلم سینمایی «گودزیلا: پادشاه هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) ایفای نقش کند و کین هم منتظر است تا ببیند «ایکس ۲۳» در کجای دنیای سینمایی «مردان ایکس» قرار می‌گیرد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده