// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تاریخ انتشار بازی Sonic Mania رسما مشخص شد

کمپانی سگا با انتشار تریلری جدید، تاریخ انتشار بازی Sonic Mania را مشخص کرد.

کمپانی سگا به طور رسمی تاریخ انتشار بازی دو‌بعدی Sonic Mania را اعلام کرد. در همین راستا، این بازی در تاریخ ۲۴ مردادماه (۱۵ آگوست) منتشر خواهد شد.

پیش‌تر بازی Sonic Mania قرار بود بهار سال جاری منتشر شود که با تاخیر مواجه و به فصل تابستان موکول شد. چندی پیش هم تاریخ انتشار این بازی در صفحه اروپایی استیم آن فاش شد که در آنجا هم ماه آگوست به‌عنوان زمان انتشار یاد شده بود. در این میان، علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار، سازندگان تریلر دیگری از این بازی منتشر کرده‌اند.

بازی Sonic Mania یک اثر دو‌بعدی جدید است که با حال و هوای نسخه سگا جنسیس بازی Sonic طراحی شده است. نسخه جدید شامل مراحل قدیمی این بازی می‌شود که به همراه مراحل جدید (که ترکیبی از مراحل جنگلی و کارخانه‌ای می‌شود)، در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Sonic Mania به صورت دیجیتالی برای نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. کاربران می‌توانند هم‌اکنون این بازی را با پرداخت ۲۰ دلار پیش‌خرید کنند. ضمنا یک نسخه سه‌بعدی از بازی سونیک با نام بازی Sonic Forces در حال توسعه است که در انتهای سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ذکر شده در دسترس قرار می‌گیرد.

برای تماشا کردن تریلر‌های قبلی می‌توانید به صفحه بازی Sonic Mania در زومجی مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Sonic Mania را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی دوست‌داشتنی با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده