نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۵

فاش شدن تصویر شخصیت اصلی بازی جدید Assassin's Creed

اخیرا تصویری از یک تی‌شرت منتسب به بازی جدید Aassassin's Creed فاش شده که شخصیت اصلی این بازی را نشان می‌دهد.

یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال که چندی پیش ساخت آن توسط یوبیسافت تایید شد، نسخه جدید مجموعه Assassin's Creed است که به احتمال زیاد در جریان نمایشگاه E3 2017 رونمایی خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، تصویری از یک تی‌شرت مربوط به بازی در فیسبوک و سپس ردیت منتشر شد که شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد. اگر اطلاعات روی این تی‌شرت صحت داشته باشند، نام شخصیت اصلی بازی با یِک (Ba Yek) خواهد بود:

Assassin

علاوه بر نام این شخصیت، ما برای اولین بار می‌توانیم فیزیک کلی وی را ببینیم و نکته جالب در رابطه با Ba Yek این است که وی تیر و کمان و سپر در دست دارد. یکی از نکاتی که باعث شده واقعی بودن این تی‌شرت بیشتر تایید شود، توییتی بود که اشرف اسماعیل، کارگردان بازی Assassin's Creed IV: Black Flag منتشر کرد. وی در توییت خود نوشت:

چه تی‌شرت زیبایی!

اسماعیل همچنین شغل فعلی خود را کارگردان یک پروژه معرفی نشده اعلام کرده که احتمال می‌رود منظور وی، بازی جدید Assassin's Creed باشد.

پس از یک سال که ما شاهد نسخه جدیدی از این مجموعه محبوب نبودیم، مدتی پیش یوبیسافت اعلام کرد که نسخه جدیدی از بازی در دست ساخت است و قرار است نهایتا تا فروردین ۹۷ عرضه شود. به غیر از این خبر و تصویری با شرح «یک دوره جدید آغاز خواهد شد» اطلاعات رسمی بیشتری از این بازی در دسترس نیست. با این حال بسیاری اعتقاد دارند که نام این بازی Assassin's Creed: Origins خواهد بود و احتمال می‌رود که بازی در مصر باستان جریان داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده