نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

عبور میزان عرضه بازی NieR: Automata از مرز ۱.۵ میلیون نسخه

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که تا به امروز بیش از ۱.۵ میلیون نسخه از بازی NieR: Automata در جهان عرضه کرده است.

بازی NieR: Automata چندی پیش منتشر شد و استقبال خیلی خوب گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشت. حال کمپانی اسکوئر انیکس در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که تا به امروز بیش از ۱.۵ میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان عرضه شده است. این رقم در اصل مجموعه نسخه‌های ارسال‌شده از بازی به خرده‌فروشی‌ها و همچنین نسخه‌های دیجیتالی فروخته‌شده است. با توجه به اینکه Nier: Automata یک بازی خاص است، این میزان عرضه بسیار عالی است.

چندی پیش و در جریان جلسه گزارش مالی اسکوئر انیکس، رییس این شرکت اعلام کرد که فروش بازی NieR: Automata بسیار فراتر از حد انتظار اولیه آن‌ها بوده است. همچنین چندی پیش خبر فروش نیم میلیون نسخه‌ای بازی در ژاپن و آسیا را در زومجی خواندید. بازی NieR: Automata در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرده که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

NieR: Automata به معنای واقعی کلمه تعریف یک بازی ویدیویی است. پلاتینیوم گیمز اثری خلق کرده که قادر است برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کرده و حتی کاری کند که بلافاصله پس از تمام کردن بازی، دوباره آن را شروع کنید. چه عاشق بازی‌های ژاپنی باشید و از چه از آن‌ها متنفر باشید، NieR: Automata بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده