نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

MSI لپ تاپ های مخصوص بازی جدیدی در کامپیوتکس 2017 معرفی کرد

کمپانی ام‌اس‌آی در جریان کامپیوتکس 2017 لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی جدیدی با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی کرد.

کمپانی MSI یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه ساخت لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی فعالیت گسترده‌ای دارد و اکنون این شرکت در جریان رویداد کامپیوتکس 2017 از چند لپ تاپ گیمینگ جدید خود رونمایی کرده است. نکته جالب در مورد این لپ‌تاپ‌ها داشتن صفحه‌نمایش‌هایی با رفرش ریت یا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در ادامه می‌توانید بیش‌تر با این محصولات آشنا شوید:

لپ تاپ GT75VR Titan

لپ‌تاپ GT75VR Titan

GT75VR لپ‌تاپی با صفحه‌کلید مکانیکی است که نور پس‌زمینه هم دارد. این لپ‌تاپ به یک پردازنده i7 7820HK مجهز شده و در مدل‌های مختلفی با کارت‌های گرافیکی GTX 1080، دو GTX 1070 به صورت SLI و GTX 1070 عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ همچنین دارای صفحه‌نمایشی با پشتیبانی از HDR است که امکان پخش محتوا با پشتیبانی از این فناوری را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند.

لپ تاپ ام اس آی

لپ‌تاپ MSI GS63VR Stealth Pro

این لپ‌تاپ هم دارای یک صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی اما بدون پشتیبانی از HDR است و ۱۷.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱.۹ کیلوگرم وزن دارد. این محصول دارای یک کارت گرافیکی GTX 1070 بوده و ام‌اس‌آی برای سیستم خنک‌کننده آن از پنج هیت پایپ و فن‌های بهبود‌یافته استفاده کرده است. مدت زمان پاسخگویی صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ هم ۳ میلی‌ثانیه است. صفحه‌کلید ساخته‌شده توسط استیل سریز و صدایی با پشتیبانی از فناوری ESS Sabre HiFi، از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ هستند.

GS73VR Stealth Pro

لپ‌تاپ GS73VR Stealth Pro

این لپ‌تاپ از حیث مشخصات فنی شباهت زیادی به مدل قبلی دارد و از کارت گرافیک GTX 1070 بهره می‌برد. تنها تفاوت اصلی این دو مدل به صفحه‌نمایش مربوط می‌شود و GS73VR Stealth Pro از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از HDR بهره می‌برد که مدت زمان پاسخگویی آن ۵ میلی‌ثانیه است.

لپ تاپ Raider

لپ‌تاپ‌های GE63VR/GE73VR Raider

ام‌اس‌آی همچنین از نسل جدید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی سری رِیدر خود نیز رونمایی کرد. این دو مدل که GE63VR و GE73VR نام دارند، از لحاظ مشخصات فنی شبیه به هم هستند و هر دو از کارت گرافیک GTX 1070، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از HDR که زمان پاسخ‌گویی آن ۳ میلی‌ثانیه است و صفحه‌کلیدی بهره می‌برند که می‌توان نور پس‌زمینه تک‌تک کلید‌های آن را شخصی‌سازی کرد. تنها تفاوت این دو مدل در سایز صفحه‌نمایش آن‌ها است؛ به طوری که GE63VR نمایشگری ۱۵.۶ اینچی و GE73VR صفحه‌نمایشی ۱۷ اینچی دارد.

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده