// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

رویداد بازی Injustice 2 به مناسبت فیلم زن شگفت انگیز

به مناسبت نزدیک شدن به اکران فیلم زن شگفت انگیز، رویداد جدیدی برای بازی Injustice 2 برگزار شده است.

تا اکران فیلم مورد انتظار زن شگفت انگیز (Wonder Woman) زمان زیادی باقی‌نمانده است و علاقه‌مندان به شخصیت‌های کامیک‌های دی‌سی برای مشاهده این فیلم روزشماری می‌کنند. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم، سازنده بازی Injustice 2، به همین مناسبت رویداد ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته است. بازیکنان نسخه کنسولی بازی Injustice 2 از امروز تا تاریخ ۱۵ خرداد (۵ ژوئن) می‌توانند با مراجعه به رویداد مولتی‌ورس To End All Wars و تکمیل آن، Gear کامل شخصیت زن شگفت انگیز در فیلم Wonder Woman را دریافت کنند. 

همچنین در ادامه گفته شده است که دارندگان بازی موبایل Injustice 2 نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کرده و کارت مخصوص این شخصیت در فیلم زن شگفت انگیز به همراه Gearهای کامل وی را دریافت کنند. از دیگر اخبار حول بازی Injustice 2 می‌توان به تریلر گیم‌پلی شخصیت Red Hood اشاره کرد

مدتی است که بازی Injustice 2 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده است. زومجی در گوشه‌ای از نقد خود در مورد این بازی نوشته است: 

بازی Injustice 2 یکی از غنی‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و آن‌قدر محتوا دارد که برای مدت طولانی بازیکن را پای خود بنشاند. قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها با جزییات بسیار خوب، بخش داستانی عالی و حالت‌های مختلفی از جمله مولتی‌ورس، Injustice 2 را به اثری باارزش و قابل احترام تبدیل کرده‌اند. Injustice 2 نه تنها طرفداران بازی‌های فایتینگ را راضی می‌کند، نه تنها عاشقان دنیای دی‌سی را به سمت خود می‌کشاند، بلکه برای افرادی که برای اولین بار به سمت بازی‌های مبارزه‌ای می‌آیندگزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.



منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده