// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

ال جی مانیتور 4K با پنل IPS و قابلیت نمایش ۴ تصویر هم‌ زمان را معرفی کرد

ال‌جی از نمایشگر 4K و ۴۲.۵ اینچی 43UD79-B با پنل IPS و حداکثر رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ رونمایی کرد.

نمایشگر 43UD79-B ال‌ جی بزرگترین نمایشگر 4K با پنل IPS از این کمپانی تا به امروز بوده و حداکثر رزولوشن این نمایشگر ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل با فرکانس ۶۰ هرتز است. کاربران می‌توانند از فضای اضافی در تصویر، نهایت استفاده را ببرند. نمایشگر 43UD79-B علاوه بر قابلیت تصویر در تصویر، نمایش تصاویر هم‌زمان از منابع مختلف را نیز به خوبی انجام می‌دهد. به این معنی که می‌توان تصاویر مختلف را حداکثر از ۴ منبع مختلف نمایش داد؛ به طوری که به هر تصویر ۲۱.۳ اینچ اختصاص می‌یابد. همچنین می‌توان یک تصویر ۲۱.۳ اینچی را در هریک از چهار گوشه‌ی نمایشگر روی تصویری کامل با رزولوشن 4K به نمایش درآورد.

پنل نمایش با یک روکش مات پوشانده شده است و قابلیت دید ۱۷۸ درجه‌ای را در هر دو حالت افقی و عمودی دارد. ال‌جی ادعا می‌کند نسبت کنتراست آن ۱ به ۱۰۰ و شدت روشنایی ۳۵۰ کاندلا بر متر مربع است.

LG 43UD79-B

در پشت نمایشگر LG 43UD79-B چهار درگاه HDMI، یک DisplayPort و یک درگاه یواس‌بی Type-C جهت ورودی‌های تصویر تعبیه شده است. همچنین دو درگاه یواس‌بی ۳ جهت اتصال لوازم جانبی و البته جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برای زمانی که نمی‌خواهید از دو بلندگوی ۱۰ واتی داخلی استفاده کنید، قرار گرفته است.

نخستین بار کمپانی دل با معرفی مانیتور P4317Q، اولین نمایشگر ۴۳ اینچ 4K با پنل IPS را به بازار عرضه کرد که البته قیمت نسبتاً بالایی (۱۱۰۰ دلار) داشت. نمایشگر LG 43UD79-B مقرون به صرفه‌تر است و در فروشگاه لوازم عکاسی آدوراما با قیمت ۶۹۷ دلار پیش‌خرید می‌شود و انتظار می‌رود از ۱۹ مه (۲۹ اردبیهشت) در سایر فروشگاه‌ها نیز در دسترس قرار گیرد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، مانیتور BenQ، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده