نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز دو میلیون نسخه عبور کرد

استودیو بلوهول اخیرا اعلام کرده که فروش بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را می‌توان یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر دانست. این بازی تنها پس از گذشت ۱۶ روز از انتشار نسخه Early Access آن در استیم توانست بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و حال استودیو بلو‌هول، سازنده بازی، در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که بازی پس از گذشت تقریبا یک ماه از انتشار، توانسته دو میلیون نسخه فروش داشته باشد که نشان از محبوبیت بالای این بازی در بین کاربران رایانه‌های شخصی دارد.

PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی در سبک Battle Royale است و در آن شما باید برای بقا تلاش کنید. در طول بازی می‌توانید با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، تجهیزات بهتری به دست آورده یا اینکه داشته‌های فعلی‌تان را بهبود ببخشید. این بازی توسط برندان گرین ساخته شده است که وی را خالق سبک Battle Royale می‌دانند؛ چرا که وی سازنده حالت Battle Royale در بازی‌های ARMA و همچنین سازنده بازی H1Z1: King of the Hill است.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در جزیره‌ای به مساحت ۶۴ کیلومتر مربع جریان دارد و در ابتدای بازی، گیمر بدون داشتن هیچ تجهیزات یا آیتمی بازی را آغاز می‌کند و باید سعی کند زنده مانده و به مرور قوی‌تر شود. در مجموع بازی به عنوان تجربه‌ای بسیار واقع‌گرایانه و تنش‌زا شناخته می‌شود. همچنین بازی با استفاده از آنریل انجین 4 ساخته شده است و همین مساله هم باعث شده تا شاهد گرافیک خوبی در بازی باشیم.

سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds نهایتا به مدت ۶ ماه در حالت Early Access خواهد ماند و پس از آن نسخه نهایی بازی منتشر خواهد شد. با این حال اگر دوست دارید این بازی را همین الان تجربه کنید، می‌توانید با پرداخت ۳۰ دلار آن را خریداری کنید. هنوز اطلاعاتی در مورد احتمال عرضه بازی برای کنسول‌ها ارائه نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده