// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی دو کنترلر منحصر به فرد ایکس باکس وان، طراحی شده با Xbox Design Lab

مایکروسافت از دو کنترلر منحصربه‌فرد ایکس‌باکس وان، که با Xbox Design Lab و توسط دو بازیساز با‌سابقه طراحی شده‌اند، رو‌نمایی کرد.

مدتی است که کمپانی مایکرو‌سافت برنامه Xbox Design Lab را آغاز کرده است؛ با این هدف که امکان طراحی کردن نسخه‌‌های سفارشی کنترلر ایکس‌باکس وان را، به‌واسطه تعیین رنگ بخش‌های مختلف آن، برای علاقه‌مندان فراهم کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول، این کمپانی دو کنترلر منحصر‌به‌فرد را، که توسط رئیس استودیو 343 اینداستریز و کارگردان خلاق سری Forza Motorsport طراحی شده، معرفی کرده است.

اولین کنترلر که The Bond نام دارد، به دست کیکی ولف‌کیل، رئیس استودیو 343 اینداستریز طراحی شده است. او که تجربه حضور در تیم سازنده برخی از بازی‌های سری Halo را در کار‌نامه دارد، در طراحی این کنترلر از شخصیت‌های مستر چیف، ابر سرباز اسپارتان و هوش مصنوعی‌اش یعنی کور‌تا‌نا الهام گرفته است. کیکی ولف‌کیل در رابطه با انتخاب رنگ‌های کنترلر The Bond گفته است که «رنگ‌های سفید و نقره‌ای، نماد جهان سری Halo و رنگ‌های سبز و آبی به تر‌تیب تداعی‌کننده مستر چیف و کور‌تا‌نا» است. تریلر معرفی این کنترلر را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

طراحی کنترلر دوم را دن گریناوالت، کار‌گردان خلاق سری Forza Motorsport بر‌عهده داشته است. او در طراحی کنترلر منحصر‌به‌فرد The 24h Legend از رنگ‌آمیزی گلف اویلِ ماشین‌های پورشه 917 (به نمایش در‌آمده در فیلم سینمایی Le Mans با بازی استیو مک‌کوئین) و فورد GT40 استفاده کرده است. دن گریناوالت اعتقاد دارد که رنگ‌های آبی و نارنجی نشانگر سرعت و ماجرا‌های شگفت‌انگیز است. تریلر معرفی کنترلر The 24h Legend در زیر قابل مشاهده است:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

هم‌اکنون کنترلر‌های طراحی‌شده با Xbox Design Lab که در حال حاضر تنها در ایا‌لات‌ متحده آمریکا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، با قیمت پایه ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.


منبع Xbox Design Lab
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده