نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

اولین تریلر فیلم The Dark Tower

کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم مورد انتظار برج تاریک (The Dark Tower) را منتشر کرد.

کمپانی سونی پیکچرز اخیرا تیزر کوتاهی از فیلم The Dark Tower منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم امروز منتشر خواهد شد. حال سونی به وعده خود عمل کرده و اولین تریلر این فیلم را امروز منتشر کرد. مدت زیادی است که طرفداران استفن کینگ منتظر این فیلم هستند و حال در اولین تریلر فیلم The Dark Tower به جهان رمزآلود و فانتزی این رمان سفر می‌کنیم. تمرکز این تریلر روی شخصیت هفت تیر کش و مرد سیاه پوش است و همچنین با جیک چمبرز نیز بیشتر آشنا می‌شویم. در این تریلر سراسر اکشن و فانتزی، شاهد محیط‌ها و فضاهای چشم‌نواز فیلم The Dark Tower نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو بسیار زیبا را تماشا کنید:

| |

ادریس البا ایفاگر نقش رولاند دشاین/هفت تیر کش و متیو مک کانهی ایفاگر نقش والتر پادیک/مرد سیاه پوش در فیلم The Dark Tower هستند. تام تیلور، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم The Dark Tower بر عهده نیکولای آرسل است که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد و برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.

فیلم The Dark Tower قرار است در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران شوددر اوایل ماه مهر گذشته بود که سونی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه The Dark Tower نیز در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادو و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده