// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

بازی های هفته دوم اردیبهشت 1396 برای اندروید

در هفته‌ای که گذشت بازی‌های اندروید و آیفون متنوعی در سایت زومجی معرفی شدند که در این مقاله قصد داریم تا مروری بر مهم‌ترین آنها داشته باشیم.

مدتی می‌شود که در زومجی به صورت روزانه بازی‌های موبایل را برای شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم. بازی‌هایی که از میان بهترین بازی های اندروید و آیفون گلچین شده‌اند و سلایق مختلف را از کودکان تا بزرگسالان پوشش می‌دهند. از این پس قصد داریم تا در روز پنجشنبه هر هفته مروری کوتاه بر پنج بازی معرفی شده در زومجی داشته باشیم تا در کنار یادآوری، شما نیز پیشنهاد‌هایی را برای بازی‌ کردن در پایان هفته داشته باشید. شما همچنین می‌توانید معرفی بهترین بازی های اندروید و آیفون را در سایت زومجی مطالعه کنید.

بازی Ballz

Ballz

کچ اپ دیگر به نام شناخته شده‌ای برای عرضه بازی‌هایی با گیم‌پلی ساده اما چالشی تبدیل شده است. Ballz نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند سایر بازی‌های کچ‌اپ، با ورود به این بازی باید خودتان را برای ثبت بیشترین رکورد آماده کنید. در بازی Ballz باید سعی کنید تا با استفاده از توپ، کاشی‌هایی را هدف بگیرید که از بالا به سمت پایین می‌آیند. هر کاشی دارای یک عدد است که مشخص می‌کند باید چند بار توپ را برای از بین رفتنش به آن بزنید. اینجا است که باید نهایت دقت را در نشانه‌گیری دقیق توپ داشته باشید. با رسیدن کاشی‌ها به پایین‌ترین نقطه شکست خواهید خورد. سادگی گیم‌پلی امکان تجربه‌ Ballz‌ با یک دست را فراهم می‌کند.

دانلود بازی Ballz

بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars

C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars

استودیوی زپتولب، سازنده بازی Cut the Rope این بار طعم خوش شکلات را رها کرده و به سراغ نبردی میان گربه‌ها با ماشین‌های مبارزه رفته است. وظیفه‌ی شما ساده است تجهیز ماشین و تماشای خودروی طراحی شده در نبردی در برابر سایر گربه‌ها. بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars در مجموع دارای دو حالت Quick Fight و Championship است. در اولین حالت باید به مصاف سایر بازیکنان بروید. در حالت دوم اما که از قضا جذاب‌تر از Quick Fight است ۲۴ مرحله انتظارتان را می‌کشد که باید در کنار سایر بازیکنان سعی کنید بالاترین جایگاه را در جدول به دست بیاورید. بازی ویژگی‌های شخصی‌سازی بسیاری را نیز ارائه می‌دهد.

دانلود بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars

بازی Card Thief

Card Thief

برخی بازی‌ها برای متوجه شدن گیم‌پلی و نکات ریز و درشت‌شان نیاز به زمان دارند. بازی Card Thief دقیقا از همین دست بازی‌ها است که هرچند در ابتدا کمی خسته‌کننده به نظر می‌رسد اما در ادامه می‌تواند به خوبی سرگرم‌تان کند. شما در نقش شخصیت دزد،‌ یکی از ۹ کارت داخل زمین باید با عبور از نگهبان‌ها به سمت صندوقچه رفته و با دزدیدن آن در نهایت پا به فرار بگذارید. طراحی زیبای محیط، چالش‌های روزانه و جذابیت‌های گیم‌پلی، Card Thief را به محصولی سرگرم‌کننده تبدیل کرده است.

دانلود بازی Card Thief

بازی اندروید Full Pipe Adventure

Full Pipe Adventure

اگر علاقه‌مند به بازی‌های اشاره و کلیک هستید، بازی Full Pipe Adventure می‌تواند با طراحی کارتونی و ماجراجویی متفاوتش در دنیای زیر زمینی لوله‌ها، حسابی سرگرم‌تان کند. دنیای Full Pipe Adventure در لوله‌ها روایت می‌شود جایی که باید برای حل پازل‌ها در کنار استفاده از توانایی‌ها، در تعاملی با ۵۰ شخصیت دوست‌داشتنی و عجیب بازی قرار می‌گیرید. نکته مهم، بیوگرافی کوتاه از هر یک از این شخصیت‌ها است که در دفترچه شخصیت اصلی برای مطالعه ارائه شده‌اند. بازی دارای معماهای بسیاری است که البته بین خودمان بماند می‌توانید با باز کردن دفترچه به راهنمای حل آنها دسترسی پیدا کنید؛‌ هرچند لذت بازی در حل معما بدون راهنما است.

دانلود بازي Full Pipe Adventure

بازی اندروید Scribblenauts Unlimited

Scribblenauts Unlimited

 مکسول پسرکی جوان است که در خانواده‌ای شلوغ با ۴۴ عضو زندگی می‌کند. سال‌ها می‌گذرد و با بزرگ شدن فرزندان خانواده، پدر به هر یک از فرزندان وسیله‌ای جادویی را می‌دهد که از قضا مکسول جالب‌ترین آنها یعنی دفترچه‌ای پر رمز و راز را به دست می‌آورد. دفترچه‌ای که هرچه در آن بنویسید در مقابل‌تان ظاهر می‌شود. روزی این پسرک و خواهرش کمی شیطانی کرده و سر به سر جادوگری خبیث می‌گذارند که نتیجه‌ای به غیر از نفرین خواهر مکسول ندارد. حال این وظیفه‌ی شما است که با خوشحال کردن مردم، ستاره‌های شادی را برای نابودی طلسم جمع‌آوری کنید. بازی Scribblenauts Unlimited شامل اهدافی برای شاد کردن مردم با استفاده از دفترچه‌ی جادویی است که تنوع زیادی را به بازی می‌دهد. معماها و شخصیت‌های متنوع بازی را بسیار جذاب می‌کند.

دانلود بازی Scribblenauts Unlimited


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده